Στα πλαίσια των εργαστηρίων δεξιοτήτων γίναμε Νεροεξερευνητές και αποφασίσαμε να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις μας για το νερό που είναι πηγή ζωής.
Ξεκινήσαμε ανιχνεύοντας τις γνώσεις που έχουμε και αφού τις καταγράψαμε , τις ζωγραφίσαμε.
Συνεχίσαμε με την ιστορία του Σταγονούλη που αφού την διαβάσαμε ζωγραφίσαμε σε ζευγάρια τη δική μας εκδοχή.
Συνεχίσαμε με τον κύκλο του νερού. Τον είδαμε σε βίντεο, τον διαβάσαμε σε βιβλίο, τον δραματοποιήσαμε , τον ζωγραφίσαμε , μάθαμε νέες λέξεις όπως συμπύκνωση εξάτμιση κλπ και φτιάξαμε και το δικό μας παιχνίδι με αποσπώμενα κομμάτια!
Κάναμε πειράματα για να κατανοήσουμε τον κύκλο του νερού αλλά και για να μάθουμε ποια υλικά διαλύονται στο νερό και ποια όχι, ποια παγώνουν και ποια όχι , ποια επιπλέουν και ποια βυθίζονται ,καταγράψαμε τις νέες γνώσεις σε φύλλα εργασίας και φτιάξαμε χρωματιστά παγάκια για να ζωγραφίσουμε.
Φτιάξαμε βροχόμετρο για να μετρήσουμε τη βροχή που θα πέσει.
Κάναμε μαθηματικά.
Μάθαμε το γνωστό ποίημα του Ζαχαρία Παπαδιαμάντη “Το ποταμάκι” και το κάναμε παραμυθάκι για τη βιβλιοθήκη μας.
Αφού είδαμε το παραμυθάκι του Eric Carl “Το μικρό συννεφάκι” φωτογραφίσαμε τα σύννεφα και τα μεταμορφώσαμε όπως θέλαμε και κάναμε και εργασιούλα!
Παίξαμε παιχνίδια με τις ομπρέλες μας ομαδικά, όπως χόκεϋ κι μπάσκετ.
Μετρήσαμε τις ομπρέλες μας , τις σειροθετήσαμε ανάλογα με το μέγεθος φτιάξαμε σχήματα με αυτές.
Με τη φαντασία μας τις μετατρέψαμε σε σκούπες της μάγισσας, αερόστατα, μαξιλάρια σβούρες, φωλιές τι και ότι άλλο βάζει ο νους.
Ζωγραφίσαμε με ποιον θα μοιραζόμασταν την ομπρέλα μας και γράψαμε το όνομά του.
Γίναμε καλλιτέχνες και δημιουργήσαμε τις δικές μας ομπρελίτσες από φίλτρο καφέ και χρωματίσαμε με νερομπογιές πάνω σε λαδοπαστέλ κρατώντας την κόκκινη ομπρέλα και χορεύοντας τι άλλο, φυσικά το “I’ m singing in the rain”.