Καλημέρα παιδάκια ,ελπίζουμε να είστε όλοι καλά!
Με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Μουσείου ,θα ασχοληθούμε αυτή την εβδομάδα με τα μουσεία.
Κι επειδή μπορεί να μην έχουμε πάει όλοι σε μουσείο ,να ένα κατατοπιστικό βιντεάκι από το Νηπιαγωγείο Καλαμαριάς:
Έπειτα από το βιντεάκι μπορούν να ακολουθήσουν ερωτήσεις εμπέδωσης και κατανόησης:
-Τι είναι μουσείο;
-Γιατί πάμε στο μουσείο;
-Ποια είδη μουσείου υπάρχουν;
-Τι πρέπει να προσέχουμε μέσα στο μουσείο;
-Τι αντικείμενα μπορούμε να συναντήσουμε σε ένα μουσείο;
Ένα σχετικό φύλλο εργασίας είναι το παρακάτω:
Και για όσους δεν έχουν εκτυπωτή ΕΔΩ.
Ένας πίνακας αναφοράς για το μουσείο:
Με τη βοήθεια του πίνακα αναφοράς μπορούμε να κάνουμε το παρακάτω φύλλο εργασίας :
Μια καλή ιδέα θα ήταν μια επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο που έχουμε στην πόλη μας ώστε να έρθουν τα παιδιά σε μια πρώτη επαφή με τα αντικείμενα του μουσείου.
Πρώτα όμως πρέπει να ξέρουμε πως συμπεριφερόμαστε μέσα στο μουσείο:
Ποιος είναι ο αρχαιολόγος; Ένας άνθρωπος που το επάγγελμά του είναι να ανακαλύπτει αντικείμενα από τα παλιά χρόνια.
Πώς το κάνει αυτό; Αφού μελετήσει διάφορα κείμενα των αρχαίων χρόνων βρίσκει τοποθεσίες που πιθανών υπάρχουν αρχαία αντικείμενα και σκάβοντας πολύ προσεκτικά για να μην τα σπάσει ,τα βρίσκει.
Τι θα λέγατε να γίνουμε μικροί αρχαιολόγοι με τη βοήθεια της μαμάς; Να μια καλή ιδέα για παιχνίδι:
Τώρα που καλοκαιριάζει μπορούμε να πάρουμε άμμο από μια παραλία ,να τη βάλουμε σε μια βαθιά λεκάνη ,να κρύψουμε μέσα μικρά παιχνιδάκια και να τα ψάχνουμε προσεκτικά σαν αρχαιολόγοι!
Κάτι παρόμοιο κάναμε στην αρχή της χρονιάς όταν ψάχναμε τα ονόματά μας στην άμμο.Θυμάστε;
Και μια και μιλάμε για παιχνίδια να ένα μουσείο που θα ξετρελάνει όλα τα παιδιά και σίγουρα θα θέλουν να το επισκεφτούν:
Θα τελειώσουμε σήμερα με ένα τραγουδάκι ,έτσι για να ευθυμήσουμε !