28η Οκτωβρίου-ΟΧΙ 1940
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΤΑ ΒΟΥΝΑ
ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΜΕ ΚΥΑΛΙΑ-ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ
ΤΑ ΡΑΦΤΙΚΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ
https://www.youtube.com/watch?v=T8KZcqfecQQ
ΣΤΡΑΤΙΩΤΑΚΙΑ
ΖΗΤΩ Η 28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΤΑ ΒΟΥΝΑ
ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΜΕ ΚΥΑΛΙΑ-ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ
ΤΑ ΡΑΦΤΙΚΑ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ
https://www.youtube.com/watch?v=T8KZcqfecQQ
ΣΤΡΑΤΙΩΤΑΚΙΑ
ΖΗΤΩ Η 28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940
ΚΟΛΑΖ: ΤΑ ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΜΑΣ
ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΑΚΙ-ΑΤΟΜΙΚΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ
ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ ΠΑΡΑΜΥΘΙΟΥ:“ΤΟ ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΔΑΣΟΣ”
ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ-ΑΙΝΙΓΜΑΤΑ ΜΕ ΖΩΑΚΙΑ
ΚΟΛΛΗΣΕ ΤΟ ΖΩΟ ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΑΙΝΙΓΜΑ
ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΖΩΑ;
ΒΡΕΣ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΣΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΣΩΜΑ ΖΩΟΥ, ΕΠΕΙΤΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΖΩΑ ΤΗΣ ΣΤΕΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ
ΖΩΑΚΙΑ ΚΑΙ ΠΛΑΣΤΕΛΙΝΗ
ΖΩΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΧΗΜΑΤΑ:“ΒΡΕΣ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΠΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΩΠΟ ΖΩΟΥ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΣΕ ΤΟ”
ΚΟΛΑΖ:“ΖΩΓΡΑΦΙΣΕ ΚΟΨΕ ΚΑΙ ΚΟΛΛΗΣΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ”
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ: “ΒΡΕΣ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΙΣΟ”
ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΣΗ ΖΩΩΝ:ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΓΡΙΑ
ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ:”Η ΑΛΕΠΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΑΦΥΛΙΑ”
ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ:“ΣΚΥΛΟΙ ΚΑΙ ΓΑΤΕΣ, ΦΙΛΟΙ Ή ΕΧΘΡΟΙ;”
ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΖΩΑΚΙ:”ΤΟ ΣΑΛΙΓΚΑΡΙ”
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΣΑΛΙΓΚΑΡΑΚΙΑ…
ΣΑΛΙΓΚΑΡΙ-ΣΑΛΙΓΚΑΡΙ
ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΣΕ ΠΩ ΣΑΛΙΑΡΗ;
ΜΗΠΩΣ ΤΑΣΟ;
ΜΗΠΩΣ ΣΟΥΛΗ;
Ή
ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΣΕ ΠΩ ΣΠΙΤΟΥΛΗ;
ΟΜΑΔΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
ΚΟΛΑΖ-ΑΦΙΣΑ
ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΕΜΑΣ
ΑΤΟΜΙΚΟ ΔΩΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ
ΜΕ ΑΦΙΕΡΩΣΗ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΜΑΘΑΜΕ
ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ: ΛΑΧΑΝΑ ΚΑΙ ΧΑΧΑΝΑ ΠΑΠΠΟΥΔΟΓΙΑΓΙΑΔΕΣ
https://www.youtube.com/watch?v=nbgJJ4_C5qI
ΕΡΓΟ ΤΕΧΝΗΣ:” Η ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΤΗΣ ΓΙΑΓΙΑΣ “
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ
ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ: Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΚΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΘΕΛΟΥΝ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ
Ατομικά σουπλά….
Τα παιδιά ζωγράφισαν σε Α3 και πλαστικοποιήσαμε τις ζωγραφιές δημιουργώντας σουπλά, για να παίζουμε με την πλαστελίνη…
Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν τόσο πολύ που ζήτησαν να φτιάξουν ακόμα ένα σουπλά για να το πάρουν μαζί τους
η επιθυμία τους υλοποιήθηκε……
Ακολουθεί δείγμα από τις ζωγραφιές…
Παρατηρήσαμε και περιγράψαμε έργα ζωγραφικής Ελλήνων και Ξένων ζωγράφων με θέμα: Τα σχήματα
Βρήκαμε αντικείμενα μέσα στη τάξη μας που έχουν τη μορφή σχήματος
Μιλήσαμε για τα χαρακτηριστικά των σχημάτων
Τα παιδιά ζωγράφισαν ομαδική εργασία με θέμα:”Η Τέχνη μέσα από τα σχήματα”
Ατομική εργασία:“ο Κυκλάνθρωπος”
Τα παιδιά δημιουργούν σχήματα με πλαστελίνη
Τα παιδιά συνέχισαν τις κατασκευές σχημάτων στον αύλειο χώρο, ζωγραφίζοντας σχήματα με κιμωλία στις πλάκες
Φτιάξαμε αφίσα το συμβόλαιο της τάξης μας
κόψαμε και ζωγραφίσαμε θετικές συμπεριφορές
τα παιδιά επέλεξαν να κολλήσουμε και τις δύο έτοιμες εικόνες που χρησιμοποιήθηκαν ως οπτικό ερέθισμα με θετικές και αρνητικές συμπεριφορές
τραγουδήσαμε και χορέψαμε το τραγούδι των κανόνων
https://www.youtube.com/watch?v=AbxsU8Vyl-4