ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΜΕ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ (KIDEPEDIA)
ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ:<<Ο ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΛΙΩΣΕΙ>>, ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ.
ΟΜΑΔΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ:<<Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ>>
ΑΤΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ:<<ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟ ΣΥΝΝΕΦΑΚΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ>>
ΔΙΑΛΥΤΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑ ΓΕΥΣΗΣ:<<ΓΛΥΚΟ Ή ΑΛΜΥΡΟ ΝΕΡΟ>>;
<<ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟ ΝΕΡΟ>>
ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.
1ο βήμα: ρίξαμε αλάτι στο νερό ανακατέψαμε και διαπιστώσαμε ότι το αλάτι διαλύεται στο νερό και δεν δίνει χρώμα.
2ο βήμα: ΈΠΕΙΤΑ ΚΛΕΙΣΑΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΑΙΣΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΓΕΥΣΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΑΜΕ ΤΗΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
ΠΕΙΡΑΜΑ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
1ο βήμα: Μοιράστηκαν παγάκια στους μαθητές (στερεή μορφή του νερού)
2ο βήμα: Έριξαν τα παγάκια στο μπρίκι, τα ζεστάναμε στην κουζίνα και τα μετατρέψαμε σε υγρή μορφή
3ο βήμα: Εξατμίσαμε το νερό και έπιασα τους υδρατμούς (αέρια μορφή) με πλαστικό καπάκι και τους μετέφερα στα παιδιά
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ.

















