Με την ολοκλήρωση του Β’ Θεματικού κύκλου των εργαστηρίων δεξιοτήτων: Ενδιαφέρομαι και ενεργώ – Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη και της θεματικής ενότητας: Ανθρώπινα δικαιώματα, οι μαθητές/τριες κατανόησαν την σημασία της οικογένειας, απέκτησαν ενσυναίσθηση και καλλιέργησαν τον σεβασμό τους στη μοναδικότητα των άλλων. Στην διάρκεια των εργαστηρίων οι μαθητές συμμετείχαν σε οργανωμένες δραστηριότητες κατά τις οποίες ανέπτυξαν ικανότητες συνεργασίας και επικοινωνίας και καλλιέργησαν την δημιουργικότητα και την κριτική τους σκέψη.
1ο εργαστήριο
Εξέφρασαν αντιλήψεις, συναισθήματα και ιδέες για την έννοια της οικογένειας.
2ο εργαστήριο
Ζωγράφισαν τα μέλη της οικογένειάς τους,
τα κατονόμασαν και τα μέτρησαν.
Δημιούργησαν κώδικες,
… παιχνίδια προγραμματισμού με τη Beebot,
και φύλλα εργασίας στον κειμενογράφο του υπολογιστή.
Υλοποίησαν δραστηριότητες ανάγνωσης
έπαιξαν επιτραπέζια…
και ψηφιακά παιχνίδια.
3ο εργαστήριο
Περιέγραψαν την οικογένειά τους και βρήκαν σε ποιόν τύπο ανήκει,
εξασκήθηκαν σε ψηφιακά παιχνίδια με τις διαφορετικές οικογένειες,
και έφτιαξαν οικογένειες με δακτυλόκουκλες.
4ο εργαστήριο
Με αφορμή την πρωτότυπη ιστορία της Ιωάννας Μανάφη, γνώρισαν τα υλικά-αξίες που ενώνουν τα μέλη διαφορετικών οικογενειών,
http://play.byethost8.com/elfi/?i=1
τα κατέγραψαν σε πίνακα και πρόσθεσαν ακόμα, όσα θεωρούν σημαντικά για να χτιστεί ένα γερό σπίτι-οικογένεια,
…… αντέγραψαν τις λέξεις στον υπολογιστή δημιουργώντας το δικό τους συννεφόλεξο στην εφαρμογή WordArt,
και διάβασαν σχετικά βιβλία.
5ο εργαστήριο
Αναζητήσαν ομοιότητες με τις οικογένειες των ζώων, τις ταξινόμησαν ανάλογα με τους τύπους των οικογενειών και ξεχώρισαν την οικογένεια του ζώου που ταιριάζει με τη δική τους.
Τέλος, παρακολούθησαν εκπαιδευτικά βίντεο αντλώντας πληροφορίες για τις οικογένειες των πιγκουίνων και των λύκων που μοιάζουν με τις δικές τους οικογένειες, τις πυρηνικές και τις διευρυμένες.
6ο εργαστήριο
Διάβασαν “σημαντικά” βιβλία για την σημασία της οικογένειας,
διατύπωσαν τους λόγους για τους οποίους θεωρούν σημαντική την οικογένειά τους, τους ζωγράφισαν και τους έγραψαν,
σάρωσαν και μεταφόρτωσαν τις ζωγραφιές τους στην εφαρμογή Bookcreator,
δημιουργώντας το δικό τους ψηφιακό βιβλίο