Feed
Άρθρα
Σχόλια

Στις 6 Μαρτίου, Πανελλήνια Ημέρα κατά της Βίας και του Σχολικού Εκφοβισμού, πραγματοποιήθηκε στην αυλή του νηπιαγωγείου μας η προγραμματισμένη δράση, στο πλαίσιο της συμμετοχής μας για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο Δίκτυο Σχολείων Σχολικής Διαμεσολάβησης. Με τη δράση αυτή ολοκληρώθηκε η συμμετοχή μας στο πρόγραμμα, καθώς είχαν υλοποιηθεί αρκετές δραστηριότητες με θέμα την ενσυναίσθηση, μέσα από τις οποίες τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να κατανοήσουν τα συναισθήματα των άλλων, να αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας και να καλλιεργήσουν στάσεις σεβασμού και συνεργασίας.

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων