3nipionias blog

3ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΙΑΒΑΤΩΝ–Ταξίδι στη χαρά της δημιουργίας και της μάθησης

ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΩ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΩ!

Νοέ 20191

–Προετοιμασία για κατασκευή κουμπαράδων. Δίνουμε στα παιδιά διάφορα πλαστικά κουτάκια και ποτηράκια να τα χρωματίσουν, χωρίς να τους πούμε για ποιο λόγο το κάνουμε.

–Ανάγνωση του βιβλίου «Ο τζίτζικας και ο μέρμηγκας». Συζήτηση για τη συμπεριφορά και το σκεπτικό των δύο εντόμων. Με ποιον ταυτιζόμαστε; Πόσο σημαντικό είναι αυτό που έκανε ο μέρμηγκας και γιατί; Εμείς οι άνθρωποι τι αντίστοιχο θα μπορούσαμε να κάνουμε;

–Επέκταση της προηγούμενης συζήτησης-εισαγωγής στην έννοια της αποταμίευσης με επίδειξη στα παιδιά αληθινών κερμάτων και χαρτονομισμάτων, σύγκριση μεγεθών και υλικών τους, αναφορά σε έννοιες όπως αποταμιεύω, ξοδεύω, τράπεζα, ταμείο, κουμπαράς. Έτσι τους εξηγούμε ότι αυτό που βάψαμε το πρωί θα γίνει κουμπαράς!

–«Πάμε για ψώνια;». Έχουμε ετοιμάσει χάρτινα νομίσματα για κάθε παιδί και τα δίνουμε σε ένα κουπάκι-πορτοφολάκι να τα κρατήσουν. Έχουμε μπροστά μας ένα τιμοκατάλογο από διάφορα προϊόντα που μπορούμε να αγοράσουμε στο super market. Εμείς παριστάνουμε τον μπακάλη. Κάθε παιδί έρχεται με το πορτοφόλι του να ψωνίσει και διαλέγει ένα προϊόν για το οποίο πρέπει να δώσει τα ανάλογα χρήματα.

–«Γέμισε τον κουμπαρά σου». Στη συνέχεια ξαναδίνουμε στα παιδιά το πορτοφόλι με τα χάρτινα νομίσματα και τους κουμπαράδες που έφτιαξαν. Ονομάζοντας κάθε νόμισμα που βλέπουμε σε έναν πίνακα στο ταμπλό μας, ζητάμε από τα παιδιά να βάλουν το αντίστοιχο που έχουν, από το πορτοφόλι στον κουμπαρά τους ( π.χ. Βάλτε στον κουμπαρά σας το κέρμα των 20cents). Έτσι τώρα έχουμε και χρήματα στον κουμπαρά που φτιάξαμε!

ΣΚΟΠΟΣ: Αναγνώριση της αξίας των χρημάτων (μικρά ποσά), καταμέτρηση, μύηση στον τρόπο των συναλλαγών, ενίσχυση της επικοινωνίας.

 

Copyright © 2019 3nipionias blog. Με την επιφύλαξη όλων των δικαιωμάτων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

ΣΕΛΙΔΕΣ



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων