Παρατήρηση και αναγνώριση ζώων σε εικόνες: Στον πίνακα αναφοράς της παρεούλας αναρτούμε εικόνες από πολλά ζώα τα οποία είναι και χωρισμένα σε ομάδες ανάλογα με το πού ζουν. Ζητάμε από τα παιδιά να τις δουν προσεκτικά και να μας πουν ποια απ` αυτά γνωρίζουν.
Στη συνέχεια ρωτάμε αν γνωρίζουν σε ποια μέρη ζουν αυτά τα ζώα (δείχνουμε ανά ομάδα). Αναπαριστούμε την ομαδοποίηση με πλαστικά ζωάκια που έχουμε στην τάξη και τα οποία τοποθετούν τα παιδιά επάνω σε πανιά που χαρακτηρίζουν τον τόπο που ζουν και κινούνται αυτά τα ζώα (λιλά πανί-ουρανός, μπλε πανί-θάλασσα, λαδί πανί-στεριά). Το ίδιο πραγματοποιούμε σαν παιχνίδι στη συνέχεια, όπου τα παιδιά είναι πλέον αυτά ζωάκια με κάρτες-εικόνες που τους κρεμάμε στο λαιμό. Στο άκουσμα της μουσικής τα ζώα χορεύουν, περπατούν, στο κλείσιμο της μουσικής πρέπει να πάνε στον τόπο κατοικίας τους (να κάτσουν επάνω στο σωστό πανί).
Κατασκευή μάσκας ζώων: Εκτυπώνουμε διάφορα πρόσωπα ζώων και αφήνουμε τα παιδιά να επιλέξουν όποιο τους αρέσει. Στη συνέχεια τα χρωματίζουν και εμείς τα κόβουμε και βάζουμε λάστιχο για να τα φορέσουν ως μάσκες και να παίξουν.
Συζήτηση για τα ζώα-Τι θα μας έλεγαν αν μιλούσαν;
Επίδειξη εικόνων με μηνύματα
Δημιουργία ομάδων με κομμάτια παζλ-Ενδυνάμωση ομάδας
Δωράκι από την κα Βασιλική σε όλα τα παιδιά
Ο Λευτέρης μας έφερε και τις χελώνες του από το σπίτι για να τις γνωρίσουμε, τον Ανδρέα και τη Ρόζα.
Copyright © 2019 3nipionias blog. Με την επιφύλαξη όλων των δικαιωμάτων.
Αφήστε μια απάντηση