Στα πλαίσια του 4ου εργαστηρίου δεξιοτήτων στην Θεματική ενότητα «ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ –Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία», STEΑΜ – Εκπαιδευτική Ρομποτική με τίτλο “Από την μέλισσα στο μέλι”, για το σχολικό έτος 2025-2026 επισκέφθηκε το σχολείο μας ο οργανισμός εκπαιδευτικής ρομποτικής, επιστήμης, τεχνολογίας και μαθηματικών!
Έτσι ξεκίνησε το δικό μας ταξίδι προγραμματισμού με την “μελισσούλα“…
Πρόκειται για ένα καινοτόμο πρόγραμμα ενίσχυσης δεξιοτήτων στο πλαίσιο της STEM-Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, χρησιμοποιώντας το προγραμματιζόμενο BeeBot.
Το BeeBot είναι ένα διασκεδαστικό και αποτελεσματικό εργαλείο για την εισαγωγή στον προγραμματισμό παιδιών προσχολικής ηλικίας. Τα παιδιά προγραμματίζουν τα ρομπότ τους ώστε να ακολουθούν συγκεκριμένες διαδρομές, κατανοώντας έτσι την έννοια της ακολουθίας και αναπτύσσοντας αλγοριθμική σκέψη. Ενισχύουν τις χωρικές τους δεξιότητες μέσα από δραστηριότητες, όπως ο σχεδιασμός της συντομότερης διαδρομής ή ο προσανατολισμός σε έναν χάρτη. Επιπλέον, εμπλέκονται σε μετρήσεις, προβλέψεις και επίλυση προβλημάτων, ενισχύοντας την κριτική τους σκέψη και τις πρώιμες μαθηματικές τους δεξιότητες.
Το διδακτικό σενάριο που προέκυψε από το αντίστοιχο εργαστήρι δεξιοτήτων πραγματοποιήθηκε στις αίθουσες του 3ου και 12ου νηπιαγωγείου Ελευθερίου – Κορδελιού με απόλυτη επιτυχία. Τα παιδιά μας σχεδίασαν και προγραμμάτισαν το BeeBot για να κάνει την διαδρομή από το λουλούδι…στην κυψέλη και τελικά στο μέλι...









