Παγωτό μέσα στο σχολείο μας…κι ας βρέχει έξω…

Τα παιδιά φτιάχνουν αγνό παγωτό βανίλια με σιρόπι απο άλλες γεύσεις!!!

Ευχαριστούμε την κυρία Ματίνα την μαμά της Νεφέλης που μας βοήθησε  σε αυτήν την προσπάθεια μας!!!

Ολοήμερα τμήματα.

IMG f0eb251e8e9391721232d1946f514ec8 V IMG 24ed3096e81b1fb7e186ab8cc785779b V IMG 31503bfb1897579d8579c509a9d23b92 V

Δημοσιεύθηκε στην Δραστηριότητες, Εκδηλώσεις, Εργασίες. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *