Το περιαστικό μας δάσος…Μαθαίνω να αγαπώ τη φύση και να την προστατεύω!!!

Στην εκδρομή μας ,με το λεωφορείο στο περιαστικό μας δασάκι, στους περιπάτους και στις διαδρομές μας με τους “ΜΙΚΡΟΥΣ ΗΡΩΕΣ”, μέσα στο δάσος, μάθαμε να αγαπάμε τα δέντρα που φιλοξενούν πουλιά και ζώα .Μάθαμε να μετράμε τον Βορρά με πυξίδες για να μην χανόμαστε, μάθαμε να φτιάχνουμε φωλιές για τα πουλιά ,παρατηρήσαμε τα μυρμήγκια πώς φτιάχνουν τη φωλιά τους για να μην χάνουν το δρόμο τους και καταλάβαμε πως η φύση είναι το δεύτερο σπίτι μας…Μαθαίνω  λοιπόν να αγαπώ τη φύση και να την προστατεύω!!!

 

IMG dce33dec13b39db521e7943092d113bf V

Δημοσιεύθηκε στην Δραστηριότητες, Επισκέψεις. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *