Οι γονείς των νηπίων και οι εκπαιδευτικοί συνεργάστηκαν όλοι μαζί για να δώσουμε ένα τόνο καθαριότητας, ένα τόνο χαράς και ένα τόνο ζωντάνιας και ομορφιάς στην μεγάλη αυλή του σχολείου μας….!!!
Πρόσφατα σχόλια
Χρήσιμοι σύνδεσμοι
Επισκεψιμότητα ιστολόγιου




