Μαθαίνω να συνεργάζομαι, να αποδέχομαι την ευθύνη των πράξεων μου και την διαφορετικότητα μου και να λύνω ισότιμα και με συζήτηση μέσα στην ομάδα μου τις διαφορές μου με τους συμμαθητές μου….Μαθαίνω την ενσυναίσθηση…
Πρόσφατα σχόλια
Χρήσιμοι σύνδεσμοι
Επισκεψιμότητα ιστολόγιου
