ΕΧΕΤΕ ΜΗΝΥΜΑ…

Αγαπητοί γονείς,

Στο πλαίσιο του πρώτου εργαστηρίου δεξιοτήτων, τα παιδιά μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα την έννοια της οικογένειας και να ανακαλύψουν τη μοναδικότητα της δικής τους. Μέσα από συζητήσεις, παιχνίδια και δημιουργικές δραστηριότητες, καλλιεργήσαμε αξίες όπως η αποδοχή, η αγάπη, η ασφάλεια και η συνεργασία.

Στόχοι του προγράμματος ήταν:
🌿 να συνειδητοποιήσουν τα παιδιά ότι ανήκουν σε μια ομάδα, την οικογένειά τους,
🌿 να κατανοήσουν ότι κάθε οικογένεια είναι διαφορετική και μοναδική,
🌿 να μάθουν να αποδέχονται και να σέβονται τις οικογένειες των άλλων,
🌿 να νιώθουν ασφάλεια και αγάπη μέσα στην οικογένειά τους,
🌿 να συζητούν και να επιλύουν ήρεμα όποια προβλήματα προκύπτουν,
🌿 να εκφράζουν τα συναισθήματά τους για τα αγαπημένα τους πρόσωπα.

Μέσα από αυτή τη διαδρομή, τα παιδιά έμαθαν πως η οικογένεια –όπως κι αν είναι– είναι το πιο ζεστό μέρος της καρδιάς μας. ❤️

Σας στέλνουν λοιπόν το μήνυμά τους. Ακούστε τα…

«Η φλόγα της ειρήνης και της συνεργασίας περνά από την πόλη μας»

Η δράση «Η φλόγα της Ειρήνης και της Συνεργασίας περνά από την πόλη μας» πραγματοποιήθηκε με μεγάλη χαρά και συμμετοχή από τα παιδιά του νηπιαγωγείου μας. Με αφορμή τη διέλευση της Oλυμπιακής φλόγας από την πόλη μας, τα παιδιά γνώρισαν το νόημα της Ειρήνης, της Συνεργασίας και του Ολυμπιακού ιδεώδους, δημιουργώντας εργασίες και μικρές παρουσιάσεις.

Η δράση εντάσσεται στο πλαίσιο του προγράμματος «Ενεργός Πολίτης», καθώς δίνει στα παιδιά την ευκαιρία να συμμετέχουν σε γεγονότα της κοινότητάς τους, να νιώσουν μέρος ενός μεγαλύτερου συνόλου και να καλλιεργήσουν αξίες που συμβάλλουν σε έναν καλύτερο κόσμο.

Η συγκεκριμένη δραστηριότητα υποστηρίζει:

  • Στόχο 16: Ειρήνη, Δικαιοσύνη και Ισχυροί Θεσμοί, μέσα από την καλλιέργεια της ειρηνικής συνύπαρξης και του σεβασμού.

  • Στόχο 17: Συνεργασίες για τους Στόχους, καθώς υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Δήμο Άργους Ορεστικού και τα σχολεία της πόλης.

Μια υπέροχη εμπειρία που έδειξε πως ακόμη και οι μικροί μαθητές μπορούν να γίνουν ενεργοί και ευαισθητοποιημένοι πολίτες!

41771c7d 2aac 423b 9c04 9bcd68b08ca2a1099b17 2757 4082 8529 4d79e8554d61b2c0e724 e250 4555 b21a ab5114f30217ba051ac0 2abe 4217 9702 c920da0a68a1

«Το παραμύθι έρχεται στο σπίτι μας διαδικτυακά»

Αγαπητοί γονείς,
με αφορμή τον εορτασμό της Εξέγερσης του Πολυτεχνείου, αυτές τις ημέρες προσεγγίσαμε στην τάξη την έννοια της Δημοκρατίας – μια έννοια σύνθετη και αφηρημένη για τα παιδιά, αλλά γεμάτη αξίες που μπορούν να κατανοήσουν μέσα από ιστορίες, σύμβολα και απλά παραδείγματα.

Για αυτόν τον λόγο, σας στέλνουμε το παραμύθι «Η Ντενεκεδούπολη», ένα βιβλίο που, μέσα από τους ήρωες και τα γεγονότα του, μεταφέρει με τρόπο τρυφερό και προσιτό μηνύματα για την ελευθερία, τη συνεργασία, τη δικαιοσύνη και τη δύναμη της συλλογικότητας. Σας προσκαλούμε να το διαβάσετε στο σπίτι μαζί με τα παιδιά σας και να ανακαλύψετε παρέα τα μηνύματα που κρύβονται στις σελίδες του και σχετίζονται με την έννοια της Δημοκρατίας.

Αφού διαβάσετε το βιβλίο, τα παιδιά μπορούν να επιλέξουν τον αγαπημένο τους ήρωα από την Ντενεκεδούπολη, να τον φτιάξουν μαζί σας ως κατασκευή και να τον φέρουν στο σχολείο. Θα περιμένουμε τις δημιουργίες σας μέχρι την Τετάρτη, σε περίπτωση που δεν προλάβετε μέσα στο Σαββατοκύριακο.

Καλή ανάγνωση και καλή δημιουργία!

Outdoor Activities – Μια διαφορετική εμπειρία παρά τη βροχή

Στο νηπιαγωγείο μας πραγματοποιήσαμε και φέτος τη δράση Outdoor Activities, μια δραστηριότητα που έχει ως στόχο να ενισχύσει τη σύνδεση των παιδιών με το φυσικό περιβάλλον, να καλλιεργήσει δεξιότητες παρατήρησης και εξερεύνησης, και να προσφέρει ευκαιρίες για βιωματική μάθηση έξω από την τάξη.

Αν και η ημέρα ήταν βροχερή και δεν μπορέσαμε να συμμετέχουμε σε πολλές υπαίθριες δραστηριότητες, δεν χάσαμε την ευκαιρία να βγούμε για λίγο έξω και να ανακαλύψουμε τα χρώματα και τις μυρωδιές του φθινοπώρου. Τα παιδιά μάζεψαν φύλλα διαφορετικών σχημάτων και χρωμάτων, παρατήρησαν τις αλλαγές στη φύση και συζήτησαν για το πώς ο καιρός επηρεάζει το περιβάλλον.

Στη συνέχεια, επιστρέψαμε στην τάξη όπου οργανώσαμε ομαδικές εργασίες. Τα παιδιά ταξινόμησαν τα φύλλα, δημιούργησαν κολάζ, ζωγράφισαν, συνεργάστηκαν σε μικρές ομάδες και μοιράστηκαν τις ιδέες τους. Με αυτόν τον τρόπο, η δραστηριότητα συνέχισε να υπηρετεί τον σκοπό της: να ενθαρρύνει τη συνεργασία, τη δημιουργικότητα και την εξερεύνηση, ακόμα κι αν ο καιρός δεν ήταν σύμμαχος.

Το Outdoor Activities αποτελεί μια σημαντική εκπαιδευτική εμπειρία γιατί δίνει στα παιδιά την ευκαιρία να μάθουν μέσα από το παιχνίδι, να παρατηρούν τον κόσμο γύρω τους και να αποκτούν βιωματικές γνώσεις που μένουν αξέχαστες. Ακόμη και μια βροχερή μέρα μπορεί να μετατραπεί σε μάθημα, αρκεί να υπάρχει διάθεση για ανακάλυψη!

78bcae5f 19b0 4bd6 a630 61fc10df714d 571bceac 1725 4750 82ad 720cda0c6ded da3f8e33 01a7 4ac7 b8ea 371c1bba35ab f7e5ab50 df8c 4def bf37 5c955a3f300d4919f8aa 3f3a 4bc9 b1c7 18ec49185b4e

Εβδομάδα Κώδικα στο Νηπιαγωγείο.

Κάθε Οκτώβριο γιορτάζουμε την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα (EU Code Week), μια πρωτοβουλία που ενθαρρύνει μικρούς και μεγάλους να γνωρίσουν τον κόσμο του προγραμματισμού και της ψηφιακής δημιουργικότητας.
Στόχος της είναι να δείξει ότι ο προγραμματισμός δεν είναι κάτι δύσκολο ή βαρετό, αλλά μια διασκεδαστική και δημιουργική δραστηριότητα, που βοηθά στην ανάπτυξη της λογικής σκέψης, της συνεργασίας και της επίλυσης προβλημάτων.

Μέσα από απλά εργαλεία, παιχνίδια και δραστηριότητες, οι μαθητές μαθαίνουν πώς να «μιλούν» τη γλώσσα των υπολογιστών και να δημιουργούν δικά τους έργα.

Η συμμετοχή μας στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα δείχνει ότι η τεχνολογία μπορεί να γίνει ένα εργαλείο μάθησης, φαντασίας και συνεργασίας!

 1η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ. ΤΙΤΛΟΣ : “Στο σχολείο για να περνώ καλά, φέρομαι σωστά!”.

Δραστηριότητα με αξιοποίηση bee-bot. Αναγνωρίζοντας τη σημασία της καλλιέργειας των ήπιων δεξιοτήτων στη νηπιακή ηλικία, ξεκινάμε από τη σωστή συμπεριφορά απέναντι στους συμμαθητές μας! Επιλέγω εικόνες θετικής και αρνητικής συμπεριφοράς στο νηπιαγωγείο  και τις τοποθετώ στο πλέγμα. Προγραμματίζω το εκπαιδευτικό ρομπότ bee-bot έτσι ώστε να περάσει μόνο από τις θετικές συμπεριφορές προκειμένου να φτάσει στο σχολείο που βρίσκεται στο τέλος του πλέγματος. Τα παιδιά μαθαίνουν να ξεχωρίζουν θετικές από αρνητικές συμπεριφορές, εντοπίζουν επιπτώσεις στα συναισθήματα και ανακαλύπτουν τους κανόνες της τάξης.

3eab97f8 041d 43b5 adf5 77db09125e53 4dcd468d f761 4598 b4b2 54ff419b166a 5b2fb940 ae12 4c3e 9184 f86f49892335

2003aedc dcca 418b b2e8 c35929606aff 33329d37 8a1a 491d 8226 3043961269e9 abf41ccc 8cf0 499c 9ce7 8cb96d4e8c39

2η ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ. ΤΙΤΛΟΣ: “Το Pixel-o δέντρο των εποχών”

Σκοπός της Δράσης

Οι μαθητές γίνονται μικροί ντετέκτιβ καθώς καλούνται να «διαβάσουν» και να σπάσουν τον κώδικα ώστε να βρουν τι κρύβει εικόνα και σε ποια από τις εποχές του χρόνου ανήκει.   Έτσι μέσω τις αντιστοίχισης του αριθμού με συγκεκριμένο χρώμα έρχονται σε επαφή με την έννοια της κωδικοποίησης αλλά και των εικονοστοιχείων.

415c4731 1b8e 452e af9a f2a090b56a2e Antigrafh

🎉 12η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2025 Σύνθημα: «Κινούμαι, Ενεργώ, Δημιουργώ»

Σύνθημα: «Κινούμαι, Ενεργώ, Δημιουργώ»

Με αφορμή τον εορτασμό της 12ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού 2025, το σχολείο μας συμμετείχε σε αθλητικές δράσεις με το σύνθημα «Κινούμαι, Ενεργώ, Δημιουργώ».

Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το Κλειστό Γυμναστήριο της πόλης, όπου γνώρισαν από κοντά το χώρο, έπαιξαν ομαδικά παιχνίδια και συμμετείχαν με ενθουσιασμό σε δραστηριότητες που προωθούν τη συνεργασία, την ευγενή άμιλλα και τη χαρά της άθλησης.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η γνωριμία με προπονητές του μπάσκετ, οι οποίοι μίλησαν στα παιδιά για τη σημασία της άσκησης, της ομαδικότητας και της προσπάθειας στον αθλητισμό αλλά και στην καθημερινή ζωή.

Ήταν μια υπέροχη εμπειρία για όλους! Τα παιδιά διασκέδασαν, έμαθαν και έφυγαν με χαμόγελα και όμορφες αναμνήσεις.

Στη συνέχεια θα δείτε μερικές φωτογραφίες από τη δράση μας!

image 2 image 3 imageimage 1

2

Μια μέρα δεν είναι ποτέ αρκετή για να χωρέσει την αγάπη, την προσφορά και την αγκαλιά της μαμάς. Σήμερα, όμως, είναι η δική σας μέρα H μέρα που γιορτάζουμε εσάς, τις μαμάδες του νηπιαγωγείου μας, που κάθε πρωί μας εμπιστεύεστε ό,τι πολυτιμότερο έχετε: τα παιδιά σας.

Σας ευχαριστούμε για την απέραντη αγάπη, τη φροντίδα, την υπομονή και τα χαμόγελα που φωτίζουν τις ζωές των παιδιών σας. Είστε ο πρώτος τους ήλιος, το πρώτο τους καταφύγιο, το πρώτο τους “σ’ αγαπώ”.

Από όλους εμάς, τις νηπιαγωγούς και το προσωπικό του σχολείου μας, σας ευχόμαστε ολόψυχα
Χρόνια Πολλά με υγεία, χαρά και πολλές αγκαλιές!

Με εκτίμηση και πολλή αγάπη,
Η ομάδα του Νηπιαγωγείου μας

Kαι τώρα ώρα για παραμύθι…

Εγγραφές μαθητών/τριων στα Νηπιαγωγεία για το σχ. έτος 2025-26

Για το σχολικό έτος 2025-2026 θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025.

Εγγραφές μετά την 24η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, εγγράφονται μαθητές/τριες γεννημένοι/ες το 2021.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:  https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Προσοχή! Τα όρια   της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου μας  είναι τα εξής:

Δείτε τον χάρτη ΕΔΩ

Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής

Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής: (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του
    • Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
    • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
    •  Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

    Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

    α) Τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

    β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
    γ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο (έως τις 16:00), στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου  (έως τις 17:30) ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,
    ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και
    στ) επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

    ΠΡΟΣΟΧΗ: Στο Νηπιαγωγείο θα πρέπει να προσκομισθούν εντός της προθεσμίας των εγγραφών 5-24 Μαρτίου, ώρες επικοινωνίας 12:00-13:00

    • Αίτηση εγγραφής ΑΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ το Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα (13:00 -16:00) ή στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου (13:00 – 17:30)  ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής.
    • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), το οποίο μπορείτε να το βρείτε παρακάτω, συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού.
    • Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.
    • Υπεύθυνη Δήλωση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με την οποία συναινεί στο αίτημα εγγραφής.

Βεβαίωση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ Η ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΥ ΓΟΝΕΑ ΜΕ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ.

Την Υπεύθυνη Δήλωση μπορείτε να βρείτε παρακάτω και να την προσκομίσετε θεωρημένη από τα ΚΕΠ. Διαφορετικά υπεύθυνη δήλωση μέσω gov. Εάν το παιδί θα φοιτήσει στο Προαιρετικό Ολοήμερο (έως τις 16:00), στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου  (έως τις 17:30) ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής,  θα πρέπει να αναφέρεται στην υπεύθυνη δήλωση.

Μετά την υποβολή της αίτησης, ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή».

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (13:00 – 16:00), ΣΤΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ  ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ (13:00-17:30) ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΩΡΗΣ  ΥΠΟΔΟΧΗΣ (7:45-8:00)

Α. Η εγγραφή των   μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα γίνεται χωρίς  προϋποθέσεις.

Β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής:

  1. Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.
    2. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.
    3. Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.
    4. Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Προαιρετικού Ολοήμερου Προγράμματος πραγματοποιείται στις 16:00 σύμφωνα με το Ωρολόγιο Πρόγραμμα του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και στις 17.30 για το Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου Νηπιαγωγείου. Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Αναβαθμισμένου Τμήματος είναι τα 7 νήπια/προνήπια.
    Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

 Οι αλλοδαποί μαθητές/τριες εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο σύμφωνα με την παραπάνω διαδικασία εγγραφών. Οι αλλοδαποί μαθητές/τριες που δε δύνανται να προσκομίσουν το Πιστοποιητικό Γέννησης, μπορούν να εγγραφούν με Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης.  Όλα τα δικαιολογητικά εγγραφής των αλλοδαπών μαθητών/τριών πρέπει να είναι επίσημα μεταφρασμένα είτε από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών, είτε από πιστοποιημένο δικηγόρο για το σκοπό αυτό.

Η εγγραφή πρoνηπίου στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου (δηλαδή παιδιά που φοιτούσαν την προηγούμενη χρονιά ως προνήπια και την επόμενη ως νήπια) γίνεται αυτεπάγγελτα  ωστόσο το νηπιαγωγείο  θα επικοινωνήσει μαζί τους  για επικαιροποίηση των στοιχείων τους)

Για απορίες/προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χρήση του συστήματος και το θεσμικό πλαίσιο των εγγραφών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο: 2467041210 και στο mail: mail@3nip-argous.kas.sch.gr. 

Οδηγίες για να κάνετε την αίτηση μπορείτε να βρείτε στο παρακάτω έγγραφο:

ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ

ΑΤΟΜΙΚΟ-ΔΕΛΤΙΟ-ΥΓΕΙΑΣ-ΜΑΘΗΤΗ-ΑΔΥΜ-2025-26

atomikodeltio

 Υπεύθυνη δήλωση συναίνεσης ετέρου γονέα

ΥΠΕΥΘΥΝΗ-ΔΗΛΩΣΗ

Αίτηση εγγραφής για  το Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα (13:00 -16:00) ή στο Αναβαθμισμένο Πρόγραμμα Ολοήμερου (13:00 – 17:30)  ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής( 7:45-8:00 ) .

ΑΙΤΗΣΗ-ΟΛΟΗΜΕΡΟ

ΤΑΠΕΡΙΣΤΑΣ 2025- ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΜΕΝΑ ΤΡΟΦΙΜΑ

Μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση από το Κ. Π.Ε. Αρναίας για μικρούς και μεγάλους. Ας κάνουμε όλοι μαζί μια προσπάθεια αποφυγής των πολύ επεξεργασμένων τροφίμων. Αξίζει…

Επεξεργασμενα τροφιμα

ΤΑΠΕΡΙΣΤΑΣ 2025- ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ

afisa

Αγαπητοί γονείς,

Την εβδομάδα που μας έρχεται οι μαθητές του νηπιαγωγείου μας θα συμμετέχουν σε δύο εργαστήρια που διοργανώνονται από το Κ. Π. Ε. Αρναίας .

Το πρώτο εργαστήριο θα γίνει την Τετάρτη 5  Φεβρουαρίου και έχει τίτλο: Το δεκατιανό που προτιμώ. Στόχος του εργαστηρίου: Η ορθή, διατροφικά, επιλογή και συνδυασμός τροφών του δεκατιανού γεύματος. Περιγραφή: Η διαιτολόγος  κ. Φάππα παρουσιάζει, με απλό τρόπο, τα τρόφιμα που θα πρέπει να περιλαμβάνει ένα σχολικό γεύμα. Οι μαθητές καλούνται να ζωγραφίσουν, σε φύλλο εργασίας με το σκίτσο ενός άδειου φαγητοδοχείου που θα έχει αναπαράξει ο/η εκπαιδευτικός,  το δεκατιανό που θα ήθελαν να έχουν την επόμενη ημέρα στο σχολείο τους. Ο/η εκπαιδευτικός φωτογραφίζει και δημοσιεύει στον ψηφιακό τοίχο τις ζωγραφιές των μαθητών.   Η διατροφολόγος σχολιάζει και επιβραβεύει τις επιλογές των μαθητών βλέποντας τις δημοσιεύσεις στον ψηφιακό τοίχο.

Το δεύτερο εργαστήριο θα γίνει την Παρασκευή  7  Φεβρουαρίου και έχει τίτλο: Μάγειρας θα γίνω. Στόχος του εργαστηρίου: Άσκηση σε βασικές δεξιότητες προετοιμασίας γεύματος. Ανάδειξη της θρεπτικής και βιολογικής αξίας συγκεκριμένων, υγιεινών επιλογών τροφής. Περιγραφή: Κάθε μαθητής, ανάλογα με τις διατροφικές του προτιμήσεις, επιλέγει μία από τις 5 ομάδες υλικών για την παρασκευή ενός  δεκατιανού, τις οποίες προτείνει η κυρία Φάππα Ευαγγελία. Το φύλλο με τις ομάδες των υλικών θα δοθεί στους μαθητές τη Δευτέρα , ώστε να επιλέξουν, με την εποπτεία των γονέων τους και να προμηθευτούν τα υλικά που προτιμούν. Τα υλικά που έχουν επιλέξει θα πρέπει να τα φέρουν την ημέρα υλοποίησης του εργαστηρίου στο σχολείο.  Ο/η εκπαιδευτικός θα έχει ετοιμάσει την αίθουσα ώστε να έχουν χώρο όλοι οι μαθητές για την παρασκευή του δεκατιανού τους. Μία διασκεδαστική πινελιά του εργαστηρίου θα ήταν οι ποδιές
μαγειρικής για κάθε μαθητή (προαιρετικά). Η κυρία Φάππα Θα εξηγήσει τους λόγους για τους οποίους επέλεξε τα συγκεκριμένα συστατικά σε κάθε ομάδα υλικών (διάρκεια 10΄). Στη διάρκεια αυτής της παρουσίασης οι μαθητές θα κάθονται. Αμέσως μετά αναλαμβάνουν το ρόλο του μάγειρα και ετοιμάζουν το δεκατιανό τους με τα υλικά που έχουν επιλέξει και έχουν φέρει από το σπίτι τους.
Όταν τελειώσουν, τρώνε ο καθένας το δικό του δεκατιανό.
Η ποσότητα της τροφής πρέπει να είναι όση ακριβώς χρειάζεται ο μαθητής.

Και στα δύο εργαστήρια θα συνδεθούμε διαδικτυακά με τα Κ.Π.Ε. Αρναίας και τους υπεύθυνους.