2 Απριλίου Παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου (3)

Έπειτα μελετήσαμε πίνακες ζωγραφικής με ανθρώπους που διαβάζουν, μιλήσαμε για τις λεπτομέρειες, την κατάσταση που μπορεί να βίωναν οι άνθρωποι , τα συναισθήματα που τους προκαλέι η ανάγνωση του βιβλίου ,παρατηρήσαμε λεπτομέρειες στο πίνακα ( ρούχα, εμφάνιση, στάση του σώματος και αποφασίσαμε να παίξουμε ένα παιχνίδι. Ο καθένας επέλεγε ένα πίνακα και θα προσπαθούσε με την στάση του σώματος του και την εικόνα να κάνει τους άλλους να μαντέψουν ποιος πίνακας ήταν…Είχε πολύ πλάκα…

Στο τέλος όλοι μαζί φτιάξαμε την αφίσα που θα στόλιζε την βιβλιοθήκη της τάξης μας…