Ο Ντεντέκτιβ Βανς στέλνει τον τρίτο γρίφο σε φάκελο.
Συνθέτουμε την πυραμίδα μεσογειακής διατροφής.Τα νήπια συνθέτουν την πυραμίδα τρισδιάστατη, αφού πρώτα αναζητήσουν σχετικές πληροφορίες.Σε κουτί τοποθετούνται φωτογραφίες των ομάδων τροφών που περιλαμβάνονται στην πυραμίδα . Η ομάδα μας (κρεατικά) αναζητά πληροφορίες παρακολουθώντας σχετικά βίντεο στον υπολογιστή και κρατά σημειώσεις. Στη συνέχεια οι ομάδες των τροφών διαλύονται και τα μέλη έρχονται στην αρχική τους ομάδα για να μεταφέρουν τις πληροφορίες που συνέλεξαν. Κάθε σχολείο ενημερώνει τα υπόλοιπα σχολεία του δικτύου etwinning ποια τρόφιμα περιλαμβάνονται στην ομάδα τροφών που ανήκει και σε ποιο επίπεδο της πυραμίδας βρίσκεται η ομάδα αυτή. Συνθέτουν την πυραμίδα(κολάζ, ζωγραφική)Οι μαθητές/μαθήτριες προετοιμάζουν τις ερωτήσεις για τον/την διατροφολόγο που θα συναντήσουν διαδικτυακά και τις καταγράφουν. Υλοποίηση της συνέντευξης και ενημέρωση για τη σωστή διατροφή.
Σε χαρτί δημιουργείται πίνακας διπλής εισόδου με τα ονόματα τους και τις τροφές που έφαγαν για πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό. Σύγκριση του ατομικού δελτίου διατροφής κάθε μαθητή με τη μεσογειακή διατροφή
Το πιάτο της διατροφής -Αναστοχασμός
Ζωγραφίζουν τις τροφές που θα πρέπει να περιέχει το πιάτο του μεσημεριού .
Σύγκριση με αρχικό πιάτο του 1ου εργαστηρίου-αναστοχασμός ως προς τις επιλογές. Ποια είναι η λύση του γρίφου; Λαμβάνουν το τρίτο γράμμα, το Ε, για την επίλυση του τρίτου
γρίφου και το επικολλούν στο σχετικό φύλλο εργασίας.