Πρώτη Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού
Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2020-2021)
Α. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ
Καταγράφονται συνοπτικά τα χαρακτηριστικά και οι ιδιαιτερότητες της σχολικής μονάδας, που κρίνονται
σημαντικά για την αποτύπωση της εικόνας του σχολείου
Το 3ο Νηπιαγωγείο Αλμυρού υπάγεται διοικητικά στην Διεύθυνση Π.Ε Ν. Μαγνησίας και αυτοδιοικητικά στον
δήμο Αλμυρού. Πρόκειται για ένα 2/θεσιο Νηπιαγωγείο στο οποίο λειτουργεί προαιρετικό ολοήμερο τμήμα.
Το 3ο Νηπιαγωγείο Αλμυρού βρίσκεται στην οδό Χρυσοστόμου Σμύρνης 2. Είναι ισόγειο υπερυψωμένο κτίριο
με 3 σκαλοπάτια. Διαθέτει 2 άνετες αίθουσες διδασκαλίας με άπλετο φωτισμό, μία αίθουσα πολλαπλών
χρήσεων, τουαλέτες παιδιών, 2 για τα αγόρια και 2 για τα κορίτσια ,1 τουαλέτα για τις εκπαιδευτικούς ,1
κουζίνα και 1 γραφείο.
Έχει μεγάλη περιφραγμένη αυλή με γκαζόν και δέντρα στις άκρες καθώς και παρτέρια με λουλούδια.
Λειτουργούν 2 τμήματα πρωινού υποχρεωτικού ωραρίου, 1 τμήμα προαιρετικού ολοήμερου και 1 τμήμα πρωινής
υποδοχής.
Β. ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Παιδαγωγική και μαθησιακή λειτουργία
Θετικά σημεία
Έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση γονέων για θέματα που αφορούν την σχολική κοινότητα.
Τακτική ενημέρωση διδασκόντων από την Διεύθυνση του σχολείου για όλα τα τρέχοντα θέματα.
Ενίσχυση ψηφιακών δεξιοτήτων στο σύνολο των εκπαιδευτικών και των μαθητών του σχολείου
Σημεία προς βελτίωση
Η επιβάρυνση των εκπαιδευτικών και των μαθητών/τριών με το κόστος των κατάλληλων εργαλείων (PC,
μικρόφωνα, αναβάθμιση οικιακής σύνδεσης ) λόγω της μερικής κάλυψης από το υπουργείο.
Οι ελλείψεις υπολογιστών σε αρκετούς μαθητές είχαν σαν αποτέλεσμα τη χρήση κινητού και άρα όχι τέλεια
πρόσβαση στο μάθημα.
Η αποδοτικότερη συνεργασία μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών
Διοικητική λειτουργία
Θετικά σημεία
Άριστη συνεργασία διδασκόντων με την Διεύθυνση του σχολείου και τους γονείς.
Ομαλή και ασφαλής λειτουργία σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς παρόλα τα προβλήματα και τις δυσκολίες που
δημιούργησε η πανδημία.
Η συνεργασία με τους φορείς «ΑΦΗΣ», «ΙΠΠΟΚΑΜΠΟΣ», « Make a wish”.
Σημεία προς βελτίωση
Ανάπτυξη περισσότερων δραστηριοτήτων εξωστρέφειας της σχολικής μονάδας, που λόγω πανδημίας δεν
εφαρμόστηκαν.
Ανέγερση αποθήκης
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών
Θετικά σημεία
Παρακολούθηση σεμιναρίων των εκπαιδευτικών σε onlineμορφή. Εύκολη πρόσβαση από τους ενδιαφερόμενους
και άμεση παρακολούθηση από αυτούς.
Συμμετοχή σε δράσεις κοινωνικού ενδιαφέροντος
Σημεία προς βελτίωση
Περισσότερες κατηγορίες επιμορφωτικών θεμάτων ακολουθώντας την εξέλιξη της εποχής.
Προσπάθεια σύνδεσης και αδελφοποίησης με άλλα σχολεία για την από κοινού συμμετοχή σε προγράμματα και
δράσεις.