



Στο νηπιαγωγείο μας μιλήσαμε για το ανθρώπινο σώμα και γνωρίσαμε καλύτερα τα μέρη του μέσα από βιωματικές και δημιουργικές δραστηριότητες!
Αρχικά, φτιάξαμε το περίγραμμα του σώματος χρησιμοποιώντας τουβλάκια, δίνοντας στα παιδιά την ευκαιρία να παρατηρήσουν το σχήμα και τη δομή του ανθρώπινου σώματος με έναν διασκεδαστικό τρόπο. Στη συνέχεια, αντιστοιχίσαμε τα μέρη του προσώπου μας στη σωστή θέση, ώστε να κατανοήσουμε καλύτερα τη διάταξή τους.
Με πολλή φαντασία και δημιουργικότητα, ζωγραφίσαμε τα εσωτερικά όργανα και στη συνέχεια τα αντιστοιχίσαμε πάνω σε ένα ανθρωπάκι, ώστε τα παιδιά να κατανοήσουν πού ακριβώς βρίσκονται μέσα στο σώμα μας.

Δημιουργήσαμε τον εγκέφαλο με νήμα και μαρκαδόρους, ενώ τα πνευμόνια μας τα φτιάξαμε με την τεχνική του κολλάζ, ανακαλύπτοντας παράλληλα τη σημασία τους για τη λειτουργία του οργανισμού.


Παίξαμε το παιχνίδι της αφής, ένα παιχνίδι εμπέδωσης για τα μέρη του σώματος, όπου τα παιδιά έπρεπε κάθε φορά να αγγίζουν το μέρος του σώματος τους που ανέφερε η νηπιαγωγός.
Επίσης, διασκεδάσαμε με το παιχνίδι με τις πατούσες και τις παλάμες και με παιχνίδια ισορροπίας, αντίληψης και εμπέδωσης, που ενίσχυσε τη σωματική συντονισμένη κίνηση.



Τέλος, μιλήσαμε για το σκελετικό σύστημα και φτιάξαμε τη δική μας «ακτινογραφία» της παλάμης μας. Η δράση ολοκληρώθηκε με το μουσικοκινητικό παιχνίδι με τον σκελετούλη, που χάρισε γέλιο, κίνηση και χαρά στα παιδιά.




Μέσα από όλες αυτές τις δραστηριότητες, τα παιδιά γνώρισαν καλύτερα το σώμα τους, τις λειτουργίες του και τη σημασία της φροντίδας του, μέσα από παιχνίδι, δημιουργία και συνεργασία!
