Κι επειδή ο καιρός είναι βροχερός και δεν μπορούμε να απολαύσουμε τη θάλασσα ή μια ωραία βόλτα στην εξοχή….ας εκτονώσουμε την ενέργειά μας ευχάριστα, μένοντας σπίτι και κάνοντας γυμναστική!
ΑΓΑΠΗΣΕ ΤΟ ΣΩΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΥΜΝΑΣΟΥ ΤΑΚΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΥΓΙΗΣ!!!
ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ+ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ= ΥΓΕΙΑ!!
Ώρα για γυμναστική!!
Μένουμε σπίτι και ώρα για γυμναστική! Μπορείτε να γυρίσετε τον τροχό με τις εντολές και να κάνετε αυτό που σας λέει; Για να γυρίσετε τον τροχό πατήστε τον παρακάτω σύνδεσμο:
Ο Βαν Γκογκ ζωγράφισε μία σειρά με πίνακες που απεικονίζουν τη βλάστηση του δάσους, κυρίως θάμνους και χαμόκλαδα ανάμεσα σε πανύψηλα δένδρα κατά τη διάρκεια της περιόδου 1887-1890, όταν βρισκόταν στο Παρίσι και στη συνέχεια στο Saint-Rémy και το Auvers. Οι εικόνες από τα σκιερά δάση ήταν αγαπημένο θέμα των Γάλλων ζωγράφων της Σχολής του Barbizon, που συνἠθιζαν να ζωγραφίζουν τοπία της περιοχής του δάσους του Fontainebleau (το Barbizon ήταν κωμόπολη στο δάσος του Fontainebleau), αλλά και λίγο αργότερα των ιμπρεσιονιστών ζωγράφων.
V. Van Gogh, Δέντρα και χαμόκλαδα. 1887. Van Gogh Museum. Amsterdam.
Μες στο μουσείο, μες στο μουσείο μια μέρα μπήκα με φόρα κι εγώ. Μη με τραβάτε, μη μου κολάτε απ` το μουσείο δε θέλω να βγω.Τρέχω τρέχω μες στα δωμάτια μ` όλου του κόσμου τους θησαυρούς που δεν τους χωράει ανθρώπου νούς.Αχ το μουσείο, αχ το μουσείο φεγγοβολάει σαν άστρο χρυσό. Δε θέλω μπάλα ούτε τραμπάλα, δε θέλω ούτε να παίξω κουτσό.
Θέλω, θέλω, θέλω μουσείο θέλω να βλέπω τους θησαυρούς που δεν τους χωράει ανθρώπου νους.
Μη με τραβάτε, μη μου κολάτε απ` το μουσείο δε θέλω να βγω, μες στο μουσείο, μες στο μουσείο θέλω να γίνω πορτραίτο κι εγώ.
Κάθε χρόνο από το 1977 έχει καθιερωθεί Η Παγκόσμια Ημέρα Μουσείου. Αυτή η μέρα είναι μια ευκαιρία να θυμόμαστε τη σημασία των Μουσείων στην ανάπτυξη του πολιτισμού και της κοινωνίας.
Με τον όρο Μουσείο εννοείται σύμφωνα με τον επίσημο ορισμό της ICOM(International Council of Museums) «ένα μόνιμο ίδρυμα, μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, στην υπηρεσία της κοινωνίας και της ανάπτυξής της, ανοικτό στο κοινό, που έχει ως έργο του τη συλλογή, τη μελέτη, τη διατήρηση, τη γνωστοποίηση και την έκθεση τεκμηρίων του ανθρώπινου πολιτισμού και περιβάλλοντος, με στόχο τη μελέτη, την εκπαίδευση και την ψυχαγωγία».
Βάσει του σύγχρονου ορισμού τους τα μουσεία ικανοποιούν μια ιδιαίτερη ανθρώπινη ανάγκη, τη δημιουργία ενός μόνιμου αρχείου για το πώς έζησαν οι άνθρωποι και τι πέτυχαν σε έναν αλληλεξαρτώμενο κόσμο. Η παγκοσμιοποίηση έχει διαφοροποιήσει σαφώς τον ρυθμό της αλλαγής του κόσμου μας και σε ένα βαθμόέχει συνδέσει πλέον το τοπικό, εθνικό στοιχείο με το παγκόσμιο. Μέσα σε αυτό το εννοιολογικό πλαίσιο τα μουσεία είναι χώροι στους οποίους οι άνθρωποι μπορούν να εξερευνήσουν τις προσωπικές τους πεποιθήσεις εν τω μέσω καθολικών αληθειών. Εν ολίγοις, μπορούν να επιδείξουν στο πλατύ κοινό πώς διαμόρφωσαν τα γεγονότα και οι πεποιθήσεις των ανθρώπων του παρελθόντος την εμπειρία του παρόντος.
ΕΙΔΗ ΤΩΝ ΜΟΥΣΕΙΩΝ:
Αρχαιολογικό Μουσείο
Μουσείο Τέχνης
Ιστορικό Μουσείο
Ναυτικό Μουσείο
Στρατιωτικό και Πολεμικό Μουσείο
Μουσείο Τεχνολογιών
Μουσείο Επιστημών
Τα πρώτα μουσεία ξεκίνησαν ως ιδιωτικές συλλογές των πλούσιων ατόμων, οικογενειών ή ως ιδρύματα της τέχνης και των σπάνιων ή περίεργων φυσικών αντικειμένων και έργων τέχνης. Αυτά ήταν συνήθως εμφανίζονταν στα λεγόμενα δωμάτια των θαυμάτων ή ντουλάπια των αξιοθέατων. Η πρόσβαση του κοινού ήταν συχνά δυνατή για τους «αξιοσέβαστους», ιδίως σε ιδιωτικές συλλογές έργων τέχνης, αλλά έπρεπε να ανέχονται τα καπρίτσια του ιδιοκτήτη και του προσωπικού του. Το παλαιότερο εν λόγω μουσείο ως αποδεικτικό στοιχείο, είναι το μουσείο Ennigaldi-Nanna , που χρονολογείται από το 530 π.Χ. και προοριελάμβανε αρχαιότητες από τη Μεσοποταμία.
Το πρώτο αρχαιολογικό μουσείο στην Ελλάδα δημιουργήθηκε από τον πρωθυπουργό Ιωάννη Καποδίστρια στην Αίγινα το 1829. Από τότε η αρχαιολογική συλλογή εκτέθηκε σε διάφορα μέρη, μέχρι το 1858 όταν προκηρύχθηκε διεθνής αρχιτεκτονικός διαγωνισμός για την τοποθεσία και το σχέδιο του μουσείου. Η τοποθεσία που βρίσκεται τώρα το μουσείο δωρίθηκε από την Ελένη Τοσίτσα και η κατασκευή του ξεκίνησε το 1866 και ολοκληρώθηκε το 1889, χρησιμοποιώντας κονδύλια από την ελληνική κυβέρνηση, την Ελληνική Αρχαιολογική Εταιρία και την κοινότητα των Μυκηνών. Μεγάλοι ευεργέτες ήταν επίσης και οι Δημήτριος και Νικόλαος Βερναρδάκης από την Αγία Πετρούπολη οι οποίοι έδωσαν μεγάλο χρηματικό ποσό.
Οι μέλισσες ζουν σε κυψέλες, οι οποίες είναι οργανωμένες κοινωνίες. Κάθε μέλισσα έχει διαφορετικό ρόλο μέσα στην κυψέλη και χωρίζονται σε τρεις βασικές ομάδες: τις ΕΡΓΑΤΡΙΕΣ, τους ΚΗΦΗΝΕΣ και τη ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ.
Στις παρακάτω καρτέλες θα βρείτε πληροφοριακό υλικό για τις ομάδες των μελισσών.
Τώρα που η άνοιξη έχει μπει για τα καλά και οι μικροί μας φτερωτοί φίλοι κάνουν όλο και πιο συχνά την εμφάνιση τους, είναι μια καλή ευκαιρία να μάθουμε περισσότερα πράγματα για αυτούς.Aς γνωρίσουμε λοιπόν μερικά έντομα.
Εφόσον ακούσετε τα παραμύθια πάρτε ένα χαρτί και προσπαθήστε όπως μπορείτε να γράψετε τον τίτλο του παραμυθιού. Στη συνέχεια ζωγραφίστε το έντομο του παραμυθιού.
Μάνα σημαίνει αγάπη και φροντίδα. Εκείνη είναι η αρχή των πάντων στη ζωή μας, εκείνη μας γέννησε, μας τάϊσε και μας στήριξε σε κάθε μας βήμα. Είναι ο άνθρωπος που στέκεται δίπλα μας στις χαρές και τις δυσκολίες και μας δίδαξε πώς να είμαστε κι εμείς μαμάδες.
Δεν είναι υπερβολή να την θεωρήσουμε τον επίγειο φύλακα άγγελό μας όπως λέει και το παρακάτω κείμενο…
«Ένα μωρό ρώτησε τον Θεό:
”Μου λένε πως θα με στείλεις στη Γη αύριο, αλλά πώς θα ζήσω εκεί που είμαι τόσο μικρό και αβοήθητο;” και ο Θεός του απάντησε ότι ο φύλακας άγγελός του το περιμένει και θα το προσέχει.
Το παιδί ξαναρώτησε: ”Πες μου όμως, εδώ στον Παράδεισο για να είμαι ευτυχισμένο δεν έχω παρά μόνο να τραγουδώ και να γελώ.”
Ο Θεός είπε:”Ο φύλακας άγγελός σου θα τραγουδά και θα γελά για σένα. Και θα νιώθεις την αγάπη του και θα είσαι πολύ χαρούμενο.”
Το παιδί όμως ξαναρώτησε: ”Και πως θα καταλαβαίνω τι μου λένε οι άνθρωποι όταν μου μιλούν αν δεν ξέρω την γλώσσα;”
”Ο φύλακας άγγελός σου θα σου πει τις πιο όμορφες και γλυκιές λέξεις που θα ακούσεις ποτέ και με πολύ υπομονή και φροντίδα, ο άγγελός σου θα σου διδάξει πως να μιλάς.”
”Και ποιος θα με προστατεύει;”
Ο Θεός είπε: ”Ο φύλακας άγγελός σου θα σε προστατέψει ακόμα κι αν αυτό σημαίνει να δώσει την ίδια του τη ζωή.”
Όταν ήρθε η στιγμή ν΄ αφήσει τον Παράδεισο, το παιδί ρώτησε με βιασύνη: ”Θεέ μου, εφόσον είναι να φύγω τώρα, πες μου σε παρακαλώ το όνομα του αγγέλου μου.”
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότερα