Ερευνητικές εργασίες Β΄ Λυκείου

3ο ΓΕΛ ΣΠΑΡΤΗΣ                                                                       ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : 2017-2018

ΕΚΘΕΣΗ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΗΣ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

Στην Β΄ τάξη Λυκείου εκπονήθηκαν ερευνητικές εργασίες από τα αντίστοιχα τμήματα:

  • Η Ερευνητική εργασία του 1ου τμήματος έχει θέμα: «Ελαιοκομία και Ελαιόλαδο» με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Γιαννάκου Διαμάντω, κλάδου ΠΕ04.02. Περισσότερα στοιχεία στην παρουσίαση ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΛΑΙΟΚΟΜΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ.
  • Η Ερευνητική εργασία του 2ου τμήματος έχει θέμα: «Φυσική ζωή, άσκηση και υγιεινός τρόπος διαβίωσης» με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Διακουμάκου Ελένη, κλάδου ΠΕ11.
  • Η Ερευνητική εργασία του 3ου τμήματος έχει θέμα: «Κάθε μέρα … στο Ηνωμένο Βασίλειο: η καθημερινότητα στη χώρα του Η.Β., τη χώρα με την πιο διαδεδομένη γλώσσα στον κόσμο» με υπεύθυνη καθηγήτρια την κ. Πασταρματζή Ιωάννα, κλάδου ΠΕ06. Περισσότερα στοιχεία στην παρουσίαση Ερευνητική Εργασία Η καθημερινότητα των ανθρώπων της γης στα Αγγλικά
  • Η Ερευνητική εργασία του 4ου τμήματος έχει θέμα: «Σπουδές μετά το Λύκειο» με υπεύθυνο καθηγητή τον  κ. Φουντά Δημήτριο, κλάδου ΠΕ86. Περισσότερα στοιχεία στην παρουσίαση ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

Οι ερευνητικές εργασίες που πραγματοποιήθηκαν και ολοκληρώθηκαν κατά το σχολικό έτος 2017-2018 οργανώθηκαν ως εξής :

  • Επιλογή μαθητών και σχηματισμός ομάδων
  • Ανάπτυξη δυναμικής της ομάδας (παιχνίδια συνεργασίας, εμπιστοσύνης, δημιουργίας θετικού κλίματος).
  • Μεθοδολογία έρευνας.
  • Χωρισμός ομάδων σε υποομάδες, προσδοκίες υποομάδων, συμβόλαιο ομάδας.
  • Καταιγισμός ιδεών (brainstorming), καθορισμός υποθεμάτων.
  • Ενημέρωση (παρουσιάσεις – προβολές), ευαισθητοποίηση, διερεύνηση θεματολογίας, επεξεργασία – αποδελτίωση πληροφοριών, δημιουργία εργασιών σχετικά με τη θεματολογία.
  • Παρουσίαση του πρώτου τμήματος των εργασιών την Παρασκευή 19/1/2018 με τη λήξη του Α΄ τετραμήνου.
  • Αξιολόγηση, επανεκτίμηση της εκπαιδευτικής πορείας.
  • Παρακολούθηση οπτικοακουστικού υλικού, επισκέψεις και βιωματικές δραστηριότητες για εμπέδωση της πληροφορίας και απόκτηση της γνώσης.
  • Προετοιμασία και παρουσίαση σε επίπεδο τάξης των τελικών παραγόμενων εργασιών. Ακολούθησε αξιολόγηση των στοιχείων και συζήτηση σε επίπεδο ολομέλειας.
  • Την τελική παρουσίαση παρακολούθησαν μαθητές/τριες και εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας σε εθελοντική βάση.

 

Κατηγορίες: Σχολική ζωή. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.