Απολογισμός της φετινής Λέσχης Ανάγνωσης

Ολοκληρώθηκε γι αυτή την σχολική χρονιά η Λέσχη Ανάγνωσης τους σχολείου μας

που φέτος διάβασε στα αγγλικά το βιβλίο

“Ο ιππότης με τη σκουριασμένη πανοπλία”

του Ρόμπερτ Φίσερ.



Ακολουθούν οι γνώμες των συμμετεχόντων μαθητών.


“Ως μαθήτρια και ως προσωπικότητα αποκόμισα αρκετά οφέλη από τη «Λέσχη Ανάγνωσης» στην οποία συμμετείχα. Διαβάζοντας το βιβλίο “The knight in rusty armour” κατάλαβα ορισμένα πράγματα στα οποία δεν είχα δώσει σημασία μέχρι σήμερα. Αρχικά, το βιβλίο αυτό μου δίδαξε πως θα πρέπει να είμαστε πάντα ο εαυτός μας. Πολλοί θα προσπαθήσουν να μας αλλάξουν για να μας προσαρμόσουν στις απαιτήσεις και προτιμήσεις τους, αλλά η δυναμικότητα του χαρακτήρα φαίνεται στα δύσκολα. Κάτι άλλο που έμαθα είναι πως ορισμένες φορές οι δυσκολίες της ζωής και η ανάγκη για επιβίωση, θα μας αλλοτριώσουν εάν αφοσιωθούμε μόνο στο «κυνήγι χρυσού» και ξεχάσουμε να ζούμε! Το βιβλίο αυτό, αν και μοιάζει με ένα τυπικό παραμύθι, κάθε άλλο παρά αυτό είναι. Ο συγγραφέας καταφέρνει πολύ έξυπνα να βάλει τον αναγνώστη στη διαδικασία συνειρμών μέσω των συμβόλων που χρησιμοποιεί, κάνοντάς τον να σκεφτεί για την ίδια του τη ζωή και αν μοιάζει με αυτή του ήρωα. Ευφυέστατο, συγκινητικό, αστείο, το βιβλίο αυτό παραδίδει μαθήματα για τη ζωή, τη φιλία, αλλά και τον προσωπικό αγώνα του κάθε ανθρώπου.”

Εύη

Β3

 

“Στο μυθιστόρημα «Ο ιππότης με τη σκουριασμένη πανοπλία» ο συγγραφέας δείχνει το πώς ο άνθρωπος για να αποφύγει τα προβλήματά του «κρύβεται» πίσω από προσωπεία. Ο χαρακτήρας του βιβλίου μέσα από ποικίλες περιπέτειες έμαθε διάφορα στοιχεία της προσωπικότητάς του και προσπαθούσε να γίνει καλύτερος άνθρωπος. Έτσι αυτό σημαίνει πως πρέπει να ανακαλύψουμε καλύτερα τον εαυτό μας και να μην κρυβόμαστε αλλά να είμαστε εμείς.”

Γιάννα

Β3

 

“Το μήνυμα που θέλει να περάσει το μυθιστόρημα «Ο ιππότης με τη σκουριασμένη πανοπλία» είναι ότι πρέπει να είμαστε οι εαυτοί μας και αν όχι να προσπαθούμε με κάποιο τρόπο να τους ανακαλύψουμε. Μέσα από την ιστορία του ιππότη καταλαβαίνουμε πως δεν πρέπει να είμαστε ένα ψεύτικο «εγώ» αλλά ένα ουσιαστικό «εγώ». Αυτό φαίνεται μέσα από τις πολλές και δύσκολες αλλά αποτελεσματικές περιπέτειες του ήρωα.”

Κέλλυ

Β3

 

“Φέτος το σχολείο μας οργάνωσε λέσχη ανάγνωσης και είχα την ευχαρίστηση να πάρω μέρος. Κάναμε συναντήσεις κάποιες ηλιόλουστες μέρες με φόντο το όμορφο προαύλιο του σχολείου, συζητώντας για το βιβλίο που διαβάζαμε. Αναλύαμε το περιεχόμενο και προσπαθούσαμε να το συνδέσουμε και με τη σημερινή εποχή. Εύχομαι να συνεχιστούν τέτοια ωραία προγράμματα στο σχολείο μας γιατί σήμερα το άτομο και ειδικότερα ο νέος έχει απομακρυνθεί από το βιβλίο και αυτό είναι πολύ τραγικό. Αντίθετα τέτοια προγράμματα προωθούν την φιλαναγνωσία και ενισχύουν τις γνώσεις των μαθητών δείχνοντάς τους ότι ο καλός λόγος και οι πολλές γνώσεις είναι δύναμη.”

Μαρία

Β4

 

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση