Μπαίνω στη θέση του άλλου και λέω όχι στη βία και στον εκφοβισμό
Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά το 3ο ΓΕΛ Άρτας υλοποίησε την Παρασκευή 6.03.2026 δράση κατά του σχολικού εκφοβισμού. Συμμετέχοντας Πανελλήνιο Δίκτυο Σχολικής Διαμεσολάβησης οι Σύμβουλοι Σχολικής Ζωής και Φιλόλογοι του σχολείου μας Σαπφώ Βάρδια και Χαλαύτρη Ευδοκία πραγματοποίησαν παρέμβαση στους μαθητές της Α΄ Λυκείου. Η δράση έγινε στον αύλειο χώρο του σχολείου κατά τη διάρκεια του Ωρολογίου προγράμματος και στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία καθώς αγκαλιάστηκε από τους μαθητές οι οποίοι “μπήκαν στη θέση του άλλου” και είπαν όχι στη βία και στον εκφοβισμό.
















