Την Πέμπτη 05/03,υποδεχτήκαμε στο σχολείο μας τις κ.κ Μαρία Μπακέλα και Σπυριδούλα Φλώρου από το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων και προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής υγείας Νομού Άρτας για να πραγματοποιήσουν μια βιωματική δράση με τους καθηγητές/τριες του σχολείου μας με τίτλο ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙ-ΖΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΓΧΟΣ, η οποία έχει σαν στόχο την πρόληψη και τη διαχείριση του άγχους σε επαγγελματικό και προσωπικό επίπεδο. Ευχαριστούμε πάρα πολύ!
Προηγούμενο άρθρο: ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΙ… ΧΩΡΙΣ ΒΙΑ
Επόμενο άρθρο: ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ



