Δράση Ενεργού Πολίτη «Νερό – το πιο πολύτιμο Αγαθό»
Στα πλαίσια του Προγράμματος «Δράσεις Ενεργού Πολίτη», οι μαθητές/τριες του Α2 τμήματος του Σχολείου μας εργάστηκαν σε ομάδες, άντλησαν πληροφορίες από το διαδίκτυο, συζήτησαν και κατέληξαν σε συμπεράσματα σχετικά με την αξία του νερού, το πρόβλημα της λειψυδρίας σε τοπικό και παγκόσμιο επίπεδο, την μέθοδο της αφαλάτωσης ως λύση του προβλήματος καθώς και τους πρακτικούς […]