Δημιουργίες ….
Σαν παιδιά που είμαστε ζήλεψαμε λιγάκι τα παιδιά του Α3 και σήμερα εμείς οι μαθητές του Α1 και Α2 φτιάξαμε και εμείς τα γλυκάκια μας!!! Τρουφάκια και κορμός ήταν οι δημιουργίες μας!!! Πηραμε τα εύσημα από τον Διευθυντή μας και τους καθηγητές μας!!! Και του χρόνου με υγεία!!! Να μας χαίρονται οι μαμαδες και οι […]