Γιορτή 17ης Νοέμβρη 2016
Την Πέμπτη 17 .11. 2016, το σχολείο μας πραγματοποίησε γιορτή αφιερωμένη στην επέτειο του Πολυτεχνείου στην αίθουσα του κλειστού γυμναστηρίου. Συγκεκριμένα, οι μαθητές και οι μαθήτριες απήγγειλαν ποιήματα, αφηγήθηκαν το χρονικό της εξέγερσης, ενώ η χορωδία του σχολείου τραγούδησε τραγούδια τιμώντας έτσι τα θύματα του Πολυτεχνείου.