Συμμετοχή της ομάδας ρομποτικής του σχολείου μας στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ρομποτικής «FLL».
Το περασμένο Σαββατοκύριακο, 2 & 3 Απριλίου 2022, η ομάδα μας ταξίδεψε στην Θεσσαλονίκη ώστε να συμμετάσχουμε στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ρομποτικής «FLL» που διεξήχθη στην Θεσσαλονίκη, στην ΔΕΘ HELEXPO. Η ομάδα μας διαγωνίστηκε, μαζί με τις καλύτερες ομάδες απ’ όλη την χώρα, στην κατασκευή και προγραμματισμό ενός ρομπότ LEGO MINDSTORMS® που εκτελεί αποστολές στην θεματική […]