Σχολική εκδρομή στην Καλαμάτα
Μια θαυμάσια εκδρομή πραγματοποιήθηκε από το 3ο Γυμνάσιο Ζακύνθου στην όμορφη Καλαμάτα για την Α΄ τάξη την Παρασκευή 28 Απριλίου 2023. Ξεκινήσαμε από το πανέμορφο Κάστρο του Γοδεφρίδου Βιλλεαρδουίνου και περιηγηθήκαμε στην παλαιά πόλη γύρω από αυτό. Επισκεφθήκαμε το θαυμάσιο Ναό της Υπαπαντής καθώς και το μικρό εκκλησάκι των Αγίων Αποστόλων όπου ξεκίνησε η Ελληνική […]