Μαθαίνω το χαρτί… Αγαπώ το βιβλίο!
Το Γ3 του σχολείου μας με υπεύθυνη την εκπαιδευτικό Παπανδρέου Χριστίνα, παρακολούθησε το πρόγραμμα της Δημόσιας Ιστορικής Βιβλιοθήκη Ζακύνθου “Μαθαίνω το χαρτί… Αγαπώ το βιβλίο!”. Εξαιρετική παρουσίαση από την υπεύθυνη του προγράμματος κ. Ρετση Ζωή.