“Πλάθοντας υπεύθυνους πολίτες”

 3ο Γυμνάσιο Ωραιοκάστρου

ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ :

ΑΞΟΝΑΣ: Άξονας  7 – Σχολείο και κοινότητα

Συντονιστής: Χαντακωμένου Μαρία – Μπίσκα Πασχαλία

Β. Υλοποίηση της Δράσης
Περιγραφή
1η Δράση: Συνεργασία με τα δημοτικά σχολεία της κοινότητας. Υποδοχή και ξενάγηση των μαθητών της Στ τάξης των γειτονικών δημοτικών σχολείων στους χώρους του σχολείου μας και ενημέρωση για την επικείμενη σχολική χρονιά, έτσι ώστε να γίνει πιο ομαλή η μετάβασή τους στο καινούριο τους σχολείο, τηρώντας όλα τα μέτρα ασφαλείας.

2η Δράση: Συνεργασία με την δημοτική αρχή για την παροχή της απαραίτητης τεχνοοικονομικής υποστήριξης.

3η Δράση: Συνεργασία με την εκκλησία της ενορίας για συγκέντρωση και διάθεση  τροφίμων στην τράπεζα τροφίμων της ενορίας μας.

4η Δράση:  Συνεργασία με το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του σχολείου μας. Οικονομική υποστήριξη αδύναμων οικονομικά οικογενειών για τη συμμετοχή των παιδιών τους σε δράσεις και εκπαιδευτικές επισκέψεις. Οργάνωση και οικονομική στήριξη αποχαιρετιστήριων δράσεων για τους τελειόφοιτους. Συγκεκριμένα αποχαιρετιστήρια εκδρομή στο ψυχαγωγικό πάρκο Waterland και τελετή αποφοίτησης για τους ίδιους και τους γονείς τους στο κέντρο Δηβέλια.

5η Δράση: Στο πλαίσιο καθαριότητας και καλλωπισμού τόσο του σχολείου όσο και του περιβάλλοντος χώρου που αγκαλιάζει το σχολείο μας τα παιδιά ανά τμήμα με συνοδούς καθηγητές θα περπατήσουν και θα μαζέψουν σκουπίδια και θα φυτέψουν φυτά σε σημεία σταθμούς του τόπου μας, όπως:

·        Το λόφο Σιβρί

·        Τη λίμνη του Ωραιοκάστρου

·        Τη τοποθεσία «βουναλάκι»

·        Το πάρκο «Καλόγερος»

·        Εκκλησία Αγίας Παρασκευής

 

Γ. Αποτίμηση της Δράσης
Αλλαγές σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό (εφόσον υπήρξαν)

 

Αποτελέσματα της Δράσης
1η Δράση: Οι μαθητές της Στ τάξης των γειτονικών σχολείων δε μας επισκέφτηκαν λόγω έξαρσης του ιού COVID-19.

2η Δράση: Η δημοτική αρχή ικανοποίησε ως επί το πλείστον τις αιτήσεις μας για τεχνοοικονομική υποστήριξη.

3η Δράση: Οι μαθητές μας και οι γονείς τους σε συνεργασία με τις υπεύθυνες καθηγήτριες συγκέντρωσαν και πρόσφεραν τρόφιμα στην τράπεζα τροφίμων της ενορίας μας.

4η Δράση: Ο σύλλογος γονέων και κηδεμόνων ενίσχυσε οικονομικά τους μαθητές που είχαν πρόβλημα και συμμετείχαν σε δράσεις και επισκέψεις που οργανώθηκαν για τις τάξεις τους. Επίσης υλοποιήθηκε η εκδρομή στη waterland και η τελετή αποφοίτησης των μαθητών της Γ’ τάξης στο κέντρο Δηβέλια.

5η Δράση: Υλοποιήθηκε η καθαριότητα και ο καλλωπισμός του αύλειου χώρου του σχολείου και περιοχών του τόπου μας (Λόφος Σιβρί,  λίμνη του Ωραιοκάστρου, τοποθεσία «βουναλάκι», πάρκο «Καλόγερος», Εκκλησία Αγίας Παρασκευής)

 

Βαθμός επίτευξης των στόχων που είχαν τεθεί
1 Έως 5 Σε όλες τις δράσεις βαθμός 5
Παράμετροι που διευκόλυναν την επίτευξη των στόχων
 
Δυσκολίες που παρουσιάστηκαν
 
Υλικό που παρήχθη ή αξιοποιήθηκε
Δωρεά φυτών από φυτώρια της περιοχής
Επιμορφώσεις που τυχόν υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο της Δράσης
Προτάσεις για αξιοποίηση των πρακτικών που αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο της Δράσης
Προτάσεις για αναγκαίες επιμορφώσεις στο πλαίσιο της δράσης
Προτάσεις για συνέχιση της Δράσης/ για νέες Δράσεις το επόμενο έτος

Όλες οι παραπάνω δράσεις θα πρέπει να συνεχιστούν και το επόμενο σχολικό έτος.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων