Παρακολούθηση προγράμματος «Υπάρχω στην εφηβεία»

 

Την Τρίτη 31 Μαρτίου 2026 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ τάξης του σχολείου μας παρακολούθησαν το πρόγραμμα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης «Υπάρχω στην εφηβεία», Επιλέγω ΕΓΩ: όχι οι Άλλοι – Επάγγελμα, Φίλους, Εμφάνιση.

Αρχικά παρουσιάστηκαν αποτελέσματα σύγχρονων ερευνών για τις δεξιότητες που χρειάζονται και τα επαγγέλματα που θα υπάρχουν το 2030 και το 2035. Ακολούθησε θεατρική παράσταση με βάση αληθινές δραματοποιημένες ιστορίες και θεατρικά βιωματικά παιχνίδια με θέμα «Επιλέγω συνειδητά τι θέλω στη ζωή και τις σπουδές μου», όπου οι μαθητές και οι μαθήτριες συμμετείχαν ενεργά και με ενθουσιασμό.

Παρακολούθηση προγράμματος «Υπάρχω στην εφηβεία» Παρακολούθηση προγράμματος «Υπάρχω στην εφηβεία» Παρακολούθηση προγράμματος «Υπάρχω στην εφηβεία» Παρακολούθηση προγράμματος «Υπάρχω στην εφηβεία»

Η δράση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού.

Σταυρούλα Ντεμογιάννη

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων