Δημοσιεύθηκε στην Εκπαιδευτικές Επισκέψεις, Σχολικές εκδρομές

Τριήμερη Εκδρομή στην Αθήνα

Από τις 4 ως τις 6 Νοεμβρίου 2023 οι μαθήτριες και οι μαθητές της Γ΄τάξης επισκέφτηκαν την πρωτεύουσα στο πλαίσιο του προγράμματος Επισκέψεις σχολείων στη Βουλή των Ελλήνων.

Το Σάββατο 4/11 στις 7 π.μ. γεμάτοι ενθουσιασμό οι μαθητές μαζί με τους συνοδούς καθηγητές  ξεκινήσαμε από την  είσοδο του 3ου Δημοτικού Παιδικού Σταθμού με προορισμό την Αθήνα.

Πρώτη μας στάση η Πλάκα και το Μοναστηράκι όπου τα παιδιά είχαν ελεύθερο χρόνο να περπατήσουν και να φάνε στην πλατεία και τα στενά δρομάκια και να γνωρίσουν ένα από τα πιο ιστορικά μέρη του κέντρου των Αθηνών. Μετά το τέλος της επίσκεψης πήγαμε στο ξενοδοχείο που μας φιλοξένησε,το Airotel Stratos Vassilikos, ώστε να τακτοποιηθούμε στο δωμάτιά μας και να ετοιμαστούμε για τη βραδινή έξοδο στην ταβέρνα με ζωντανή μουσική “Πάμε Ψυρρή”. Το κέφι, τα τραγούδια και ο χορός έκαναν τη βραδιά αξέχαστη για όλους!

ΠΑΜΕ ΨΥΡΡΗ

Την Κυριακή ξεναγηθήκαμε στο Μουσείο της Ακρόπολης και στη συνέχεια ανεβήκαμε στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης όπου είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε και να θαυμάσουμε από κοντά τα αριστουργήματα του αρχαιοελληνικού πολιτισμού.

εικόνα Viber 2023 11 07 19 45 37 434

εικόνα Viber 2023 11 07 19 47 02 364

ΑΚΡΟΠΟΛΗ

Με σύμμαχο τον υπέροχο καιρό κατηφορίσαμε  με τα πόδια από την Ακρόπολη προς το Σύνταγμα με προορισμό την Βουλή των Ελλήνων. Εκεί τα παιδιά μας είχαν την ευκαιρία να ξεναγηθούν στους χώρους  του κτιρίου και να μάθουν την ιστορία του, να καθίσουν στα έδρανα των βουλευτών και να θαυμάσουν την έκθεση «Αντικρίζοντας την Ελευθερία! Στη Βουλή των Ελλήνων δύο αιώνες μετά»

εικόνα Viber 2023 11 07 19 44 42 454

εικόνα Viber 2023 11 07 17 27 05 304

εικόνα Viber 2023 11 07 20 38 17 476

εικόνα Viber 2023 11 05 17 37 33 093

εικόνα Viber 2023 11 07 19 43 15 055

ΒΟΥΛΗ 1

Επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο το απόγευμα κι εκεί μας περίμενε ένα χορταστικό γεύμα και λίγη ξεκούραση πριν αναχωρήσουμε για το θέατρο “Μικρό Παλλάς” όπου παρακολουθήσαμε την  υπέροχη παράσταση “Μαθήματα Κωμωδίας”. Η παράσταση μας πρόσφερε άπειρες στιγμές γέλιου αλλά και στιγμές συγκίνησης και την απολαύσαμε μικροί και μεγάλοι!

εικόνα Viber 2023 11 07 19 42 02 891

εικόνα Viber 2023 11 07 19 43 01 961

Τη Δευτέρα, πριν την επιστροφή, επισκεφτήκαμε το Αττικό Ζωολογικό Πάρκο, όπου τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά άγρια ζώα και σπάνια πουλιά.

ATTIKO

Κατάκοποι μα ενθουσιασμένοι φτάσαμε στην Κοζάνη στις 10:00 μ.μ..

Αρχηγός της εκδρομής ήταν η διευθύντρια κ. Μουστάκα Θεοδώρα και συνοδοί εκπαιδευτικοί η υποδιευθύντρια κ. Σακοράφα Μαρία, η κ. Ουζουνίδου Ιωάννα, ο κ. Λαμπαδάς Γιάννης, ο κ. Παπακωνσταντίνου Νίκος και η κ. Μανώλη Φωτεινή

Είμαστε πολύ περήφανοι για την άψογη συμπεριφορά των παιδιών μας κατά τη διάρκεια της εκδρομής, γεγονός που μας έδωσε θάρρος και κίνητρο να οργανώσουμε κι άλλες εκδρομές κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους!

Για το 3ο Γυμνασιο Κοζάνης

Μαρία Σακοράφα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *