Δημοσιεύθηκε στην Δράσεις, Εκπαιδευτικά Παιχνίδια, Επιμορφωτικές

“Μαθηματικές Προκλήσεις”

foto1

 

Ο μαγικός κόσμος των Μαθηματικών δεν είναι μόνο θεωρία και ασκήσεις! Είναι δημιουργικό παιχνίδι, είναι αξιοποίηση των ψηφιακών μέσων και διασκέδαση!

Έχοντας αυτό στο μυαλό της η μαθηματικός του σχολείου μας κ. Ελευθερίου Παναγιώτα σχεδίασε ψηφιακά παιχνίδια και σταυρόλεξα, ώστε να βοηθήσει τους μαθητές και της μαθήτριες της Γ Γυμνασίου να κατανοήσουν την ύλη της Άλγεβρας και Γεωμετρίας. Η δράση έγινε στις 14 Απριλίου για τα τμήματα Γ1, Γ2 και Γ3 και στις 3 Μαΐου για το τμήμα Γ4

foto2

 

Χρησιμοποιώντας το δημοφιλές παιχνίδι “Ποιος θέλει να γίνει εκατομμυριούχος” και ψηφιακά σταυρόλεξα η κ. Ελευθερίου ετοίμασε ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής , σωστού/λάθους και αντιστοίχησης σε διάφορες ενότητες της Άλγεβρας και Γεωμετρίας Γ’ Γυμνασίου.

 

foto3

 

foto4

 

foto5

 

foto6

 

foto8

 

foto7

Ένα ακόμη σταυρόλεξο σε ενότητες της Αριθμητικής και Γεωμετρίας της Α Γυμνασίου δημιουργήθηκε για τους μαθητές και τις μαθήτριες του Α1 και παρουσιάστηκε από τον μαθηματικό του σχολείου μας κ. Μπαντίδο Παντελή στις 4 Μαΐου.

foto9

 

Θερμά συγχαρητήρια στους συναδέλφους για την πρωτοβουλία τους να σχεδιάσουν τα ψηφιακά αυτά παιχνίδια και να οργανώσουν τις δράσεις!

 

 

Για το 3ο Γυμνάσιο Κοζάνης

Μαρία Σακοράφα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *