3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ






         «Τα παιδιά πρέπει να διδάσκονται πώς να σκέφτονται, όχι τι να σκέφτονται». – Margaret Mead

21 Ιανουαρίου 2020

Α’ φάση περιβαλλοντικού προγράμματος: Εμείς και το σχολείο μας!

Κάθε σχολείο αποτελεί ένα υποσύνολο του ευρύτερου οικοσυστήματος της γιετονιάς, που με τη σειρά της αποτελεί υποσύνολο της πόλης και το οποίο τοποθετεί τους μαθητές, τους αυριανούς πολίτες του, σε μια σειρά από προκλήσεις στις οποίες πρέπει να απαντήσουν τόσο ατομικά όσο και ως τμήματα, ως τάξη. Η ένταξη της σχολικής πραγματικότητας στο περιβαλλοντικό μας πρόγραμμα, πρόγραμμα του δικτύου, είναι αναγκαία αφού:

α) το σχολείο είναι και τόπος συνύπαρξης, β) η εκπαίδευση για την αειφορία συμβάλλει στη δημιουργία υπεύθυνων ενεργών πολιτών που συνεργάζονται μεταξύ τους και με τους φορείς για τη βιώσιμη αλλαγή, γ) η βασική πρόκληση της σύγχρονης εποχής είναι η επιδίωξη μιας καλύτερης ποιότητας ζωής και για τους μαθητές αυτή η ποιότητα ζωής ξεκινά από το σχολείο.

Κατ’ αντιστοιχία λοιπόν με την Α’ φάση του δικτύου «Βιώσιμη πόλη: η πόλη ως πεδίο εκπαίδευσης για την αειφορία» επιχειρήσαμε σήμερα την εισαγωγή στο αστικό οικοσύστημα της πόλης με πρώτο επίπεδο αναφοράς το σχολείο μας. Μέσα από τη δημιουργία ενός συννεφόλεξου οι μαθητές ανακάλυψαν τη γνώση που συνδέει το παρελθόν τους (δημοτικό σχολείο) με το παρόν όπως αυτό διαμορφώνεται στο σχολικό συγκρότημα (γυμνάσιο) και σχετίζεται με την καθαριότητα και την υγιεινή των αιθουσών του και του αύλιου χώρου του.

Με προτεινόμενες κατηγορίες το «σχολείο», την «αυλή», τις «αίθουσες», τη «γειτονιά του σχολείου»,  τα «συναισθήματα» που τους δημιουργούν,  οι μαθητές φτιάξανε ένα συννεφόλεξο με θέμα: «Αειφορία, ενεργός μαθητής στο σχολείο μου!»

Υπεύθυνοι καθηγητές υλοποίησης: κ.κ Μελισσάς Μ., Σκαμάρντι Α., Διαβάτη Ν.

RSS κανάλι για τα σχόλια του άρθρου. παράθεση URI

© 2020 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ   Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Top

 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων