3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ






         «Τα παιδιά πρέπει να διδάσκονται πώς να σκέφτονται, όχι τι να σκέφτονται». – Margaret Mead

27 Νοεμβρίου 2019

Από τη σχολική αποτυχία σ’ ένα αποτελεσματικό σχολείο!

Σημαντικά συμπεράσματα και  στρατηγικές, οι οποίες έχουν χρησιμοποιηθεί για να βελτιωθεί η ατμόσφαιρα του σχολείου, να ενισχυθεί το αίσθημα του ανήκειν των μαθητών και να αυξήσουν το επίπεδο της ικανοποίησης τους στο σχολείο, πράγμα που μπορεί να οδηγήσει σε υψηλότερα κίνητρα και στη μείωση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου και την αποτυχία, παρουσίασε σήμερα Τετάρτη 27-11-2019 ο  Δρ. Ηλίας Μιχαλαρέας και Επιστημονικά Υπεύθυνος της Μονάδας Απεξάρτησης ΔΙΑΠΛΟΥΣ του Γ.Ν.Κέρκυρας.

Η ‘δυναμική’ των ομάδων που αναπτύσσονται μέσα και έξω από το σχολείο μπορούν να αποτρέψουν τη σχολική διαρροή; Μπορεί η κουλτούρα της σχολικής μονάδας να δράσει ως ρυθμιστικός παράγοντας στη σχολική αποτυχία και τον κοινωνικό αποκλεισμό; Πως συνδέονται η σχολική αποτυχία και ο κοινωνικός αποκλεισμός; Αυτά και άλλα ερωτήματα προσπάθησε να απαντήσει μέσα από ένα δημιουργικό διάλογο με τους ίδιους τους μαθητές ο κ. Μιχαλαρέας, τον οποίο ευχαριστούμε πολύ, για μια ακόμη χρονιά, για τη χαρά που μας έδωσε να μιλήσει στο σχολείο μας για θέματα που προβληματίζουν τη σχολική κοινότητα αλλά και τις τοπικές κοινωνίες.

RSS κανάλι για τα σχόλια του άρθρου. παράθεση URI

© 2020 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ   Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Top

 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων