3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ






         «Τα παιδιά πρέπει να διδάσκονται πώς να σκέφτονται, όχι τι να σκέφτονται». – Margaret Mead

13 Φεβρουαρίου 2019

2η Συνάντηση καθηγητών ΠΕ04 Γυμνασίων

Το ΕΚΦΕ Κέρκυρας με τους κ. Παναγιώτη Μουρούζη και την κ. Μαριάνθη Βαρβαρούση διοργάνωσαν ένα πρότυπο- εργαστηριακό  μάθημα φυσικοχημείας σ’ ένα τμήμα της Β’ τάξης του  3ου Γυμνασίου το οποίο παρακολούθησαν και καθηγητές του κλάδου ΠΕ 04 από άλλα γυμνάσια.

Δόθηκε το παρακάτω φύλλο εργασίας: https://bit.ly/2TNniKn

Στην άσκηση αυτή οι μαθητές εξετάσανε πόσο αγώγιμα είναι τέσσερα δείγματα νερού φτιάχνοντας ένα σχετικά απλό κύκλωμα.

Χωρίστηκαν σε τέσσερις ομάδες και η καθεμιά μέτρησε την ένταση του ρεύματος ( με χρήση αμπερομέτρου) που διέρρεε το κύκλωμα που φτιάξανε με διαφορετικά δείγματα  νερού  η κάθε ομάδα.

Κατέταξαν τα νερά σε σειρά απ’ την μικρότερη προς την μεγαλύτερη αγωγιμότητα.

Έβγαλαν συμπεράσματα για το που οφείλεται αυτή η διαφορά στην αγωγιμότητα των δειγμάτων  νερού και αναφέρθηκε στους μαθητές ότι το «σκληρό» νερό είναι αυτό με τα περισσότερα ιόντα, ενώ το «μαλακό» νερό ( με τα λιγότερα ιόντα) είναι καλύτερης ποιότητας.

Τέλος συμπλήρωσαν με τις μετρήσεις και τα συμπεράσματα τους το δοσμένο φύλλο εργασίας.

RSS κανάλι για τα σχόλια του άρθρου. παράθεση URI

© 2019 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑΣ   Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Top

 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων