Την Τετάρτη 29-04-2026, πραγματοποιήθηκε η δεύτερη συνέντευξη με θέμα: “Η τουρκική εισβολή στην Κύπρο το 1974” στο πλαίσιο του αφιερώματος για την Κύπρο του Ομίλου Δημοσιογραφίας και Φωτογραφίας. Καλεσμένος ήταν ο κ. Δημήτριος Αλευρομάγειρος αντιστράτηγος εν αποστρατεία του Ελληνικού Στρατού και επίτιμος Γενικός Επιθεωρητής Στρατού. Την δράση αυτή οργάνωσε και επιμελήθηκε ο εκπαιδευτικός και υπευθυνος του Ομίλου κ. Μακρογκίκας Ανδρέας. Η συνέντευξη πραγματοποιήθηκε εκτός ωρών διδασκαλίας. Τον καλεσμένο υποδέχθηκε η Διευθύντρια του σχολείου Λουμπαρδιά Ευγενία και τον ευχαρίστησε για την ανταπόκρισή του στο κάλεσμα του κ Μακρογκίκα. Οι μαθητές και μαθήτριες του Ομίλου συμμετείχαν ενεργά, θέτοντας ερωτήσεις τις οποίες ο κ. Αλευρομάγειρος με χαρά και μεγάλη προθυμία απαντούσε. Συγχαρητήρια στους/στις μαθητές/τριες και στους εκπαιδευτικούς του Ομίλου για την δράση αυτή.
Υπευθυνοι εκπαιδευτικοί: Μακρογκίκας Ανδρέας, Καραβίδα Αγγελική.





