Η θεατρική παράσταση «Γαληνίτου Πάθη και Έρωτος Καμίνευσις» παρουσιάστηκε το Σάββατο 25 Απριλίου στις 4:50 μ.μ. στην Ελληνογερμανική Αγωγή στην Παλλήνη. Το έργο μετέφερε το κοινό στο αρχαίο Λαύριο, όπου αναδείχθηκε η διαδικασία μετατροπής του γαληνίτη σε άργυρο, μέσα από μια ιστορία αγάπης ανάμεσα στην Ήβη και τον Λύσιππο, συνδυάζοντας επιστήμη και θέατρο.
Συμμετείχαν οι μαθητές: Ανδρεόπουλος Ωρίωνας, Αντωνιάδης Κωνσταντίνος, Απίστολα Τριανταφυλλιά, Βούρβαχη Όλγα, Ντέρου Αγγελική, Καρακά Δανάη, Κομνιώτη Ζωή, Κονταράτος Γεώργιος Εφραίμ, Κουτσουμάλη Ιωάννα, Λαλιώτη Λυδία, Λίτου Ράνια, Μακρή Μαριτίνα, Μπαζήγου Λυδία, Ντενίσοβα Ειρήνη, Παπά Αναστασία, Πατσούρη Ελένη, Πριτσόλα Τριανταφυλλιά, Ψαθάς Ευάγγελος, Σαμοΐλης Παναγιώτης, Σουσούνη Ευαγγελία, Τζώλου Δανάη Δήμητρα και Τσάκα Κωνσταντίνα.
Υπεύθυνες καθηγήτριες Ομίλου θεατρικής αγωγής: Αικατερίνη Μαρία Ρόζη, Μαριέττα Στρουμπή.
Η παράσταση τιμήθηκε με τριπλή βράβευση για Κοστούμια, Μουσική Επένδυση και Συνολική Συμμετοχή.












