preload
 3ο Γυμνάσιο Γλυφάδας
Απρ 26 06

Η Διευθύντρια και οι Εκπαιδευτικοί του 3ου Γυμνασίου Γλυφάδας σας εύχονται

το φώς της Ανάστασης να φέρει υγεία, ελπίδα και ειρήνη.

Καλή Ανάσταση και

Καλό Πάσχα.

 

Τα σχόλια δεν επιτρέπονται

 Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση