Την Παρασκευή 20 Μαρτίου 2026 η ομάδα ρητορικής του σχολείου συνδέθηκε διαδικτυακά με την ομάδα Φιλαναγνωσίας του 48ου Γυμνασίου Αθηνών. Στόχος της συνάντησης ήταν οι μαθητές να συζητήσουν με αφορμή το βιβλίο “Ήμουν ένας bully” του Αντρέα Φραντσόζο που διάβασαν το προηγούμενο διάστημα και οι δύο ομάδες. Οι μαθητές περιέγραψαν τα συναισθήματα που τους γέννησε η ιστορία του Ντάνιελ, ενός εφήβου που ασκεί εκφοβισμό στους συμμαθητές του και στη συνέχεια μπλέκει στον δρόμο της παραβατικότητας με οδυνηρές συνέπειες για τον ίδιο, μέχρις να βρει πάλι το φως… Οι μαθητές στάθηκαν ιδιαίτερα στις σκηνές του βιβλίου που τους προβλημάτισαν και τους συγκίνησαν, ενώ συγχρόνως αντάλλαξαν ιδέες για δραστηριότητες που έκαναν στο πλαίσιο της ανάγνωσης του βιβλίου. Ευχαριστούμε θερμά τη Φιλόλογο και Διευθύντρια του 48ου Γυμνασίου Αθηνών, κα. Μιχοπούλου Γεωργία για αυτή την ωραία συνεργασία, που ευχόμαστε να συνεχιστεί και ασφαλώς τους μαθητές που συμμετέχουν ενεργά σε τέτοιες πρωτοβουλίες. Συγχαρητήρια στην υπεύθυνη της ρητορικής ομάδας του σχολείου μας κα Δοκοπούλου Αικατερίνη.


