preload
 3ο Γυμνάσιο Γλυφάδας
Νοέ 12 14

>

Οι υπολογιστές στο σχολείο

Στις μέρες μας οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές έχουν καταλάβει μεγάλη θέση στις ζωές μας. Τώρα πια έχουν πάρει θέση και στο σχολείο. Σε όλα σχεδόν τα σχολεία υπάρχουν υπολογιστές που κάνουν το μάθημα αρκετά διασκεδαστικό για τα παιδιά αλλά και για τους δασκάλους.
Ο υπολογιστής μπορεί να συμβάλει στο μάθημα με πολλούς διασκεδαστικούς τρόπους, κάτι που κάνει τα παιδιά να τον λατρεύουν και να ασχολούνται μαζί του σχεδόν συνέχεια. Μέσα από τα προγράμματα και τα λογισμικά που διαθέτουν οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές βοηθούν τον δάσκαλο να διδάσκει με ένα ξεχωριστό και ευχάριστο τρόπο τους μαθητές. Παράλληλα βοηθάει τα παιδιά να μαθαίνουν και να εξοικειώνονται με τους υπολογιστές από μικρή ηλικία. Οι εφαρμογές τους κάνουν τις ασκήσεις και την εξέταση του μαθήματος να μοιάζει με παιχνίδι μοιράζοντας χαρά στα παιδιά. Από τη στιγμή που όλα μέσα στο μάθημα μοιάζουν με παιχνίδι, οι μαθητές καταλαβαίνουν κάποια πράγματα πιο εύκολα, αφού το μάθημα παύει να είναι μια αγγαρεία ή κάτι δύσκολο.
Παρόλα  τα πλεονεκτήματα των υπολογιστών και τη διασκέδαση που προσφέρουν στα παιδιά το μάθημα δεν γίνεται χωρίς τον δάσκαλο. Τα μαθήματα είναι αρκετά διασκεδαστικά με την παρουσία και των δύο, καθώς ο λόγς του δασκάλου παίζει μεγάλο ρόλο στην εκπαίδευση, τη μόρφωση και την αγωγή των παιδιών.
Ελένη Κασούρα

Πολλοί αναρωτιούνται αν ο ηλεκτρονικός υπολογιστής μπορεί να κάνει πιο ενδιαφέρον το μάθημα. Η άποψη μου είναι ότι αυτό μπορεί να το καταφέρει ο ηλεκτρονικός υπολογιστής.
Πρώτα πρώτα μπορεί να κάνει το μάθημα σαν παιχνίδι, δηλαδή να μας κάνει ερωτήσεις σχετικά μα το μάθημα σαν ένα παιχνίδι κουΐζ. Παρόλα  αυτά ο υπολογιστής μπορεί να μας βάζει ατελείωτες ερωτήσεις σε κάθε μάθημα. Αυτό είναι πάρα πολύ κουραστικό! Επίσης μπορεί να γίνει πολύ «αυστηρός», δηλαδή αν κάνουμε ένα λάθος να μας αφαιρέσει αρκετούς βαθμούς.
Ο υπολογιστής έχει πολλές δυνατότητες και μπορεί να κάνει πολλά πράγματα και κυρίως δεν παύει να κάνει το κουραστικό, μερικές φορές μάθημα, πιο ενδιαφέρον. Αυτό συμβαίνει επειδή είναι ένα πολύ «χρήσιμο» και πολύ «έξυπνο»εργαλείο που μας δίνει πολλές  χρήσιμες  πληροφορίες.
Κώστας Καρτσάνης

ΣΣ. Η εργασία αυτή πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μαθήματος των Νεοελληνικών κειμένων της Καθηγήτριας Αικατερίνης Δοκοπούλου.

Τα σχόλια δεν επιτρέπονται

 Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση