preload
 3ο Γυμνάσιο Γλυφάδας
Μάι 10 05

ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ
 Κατά τη διάρκεια της διαδρομής…

Η τριήμερη ξεκινά:

Ένα ασυνήθιστο πρωινό ξημέρωσε. Οι μαθητές της Γ’ Γυμνασίου του 3ου Γυμνασίου ξεκίνησαν για το σχολείο όχι στις 8 όπως κάθε πρωί, αλλά στις 6.30!!! και όχι με τις σχολικές τσάντες τους, αλλά με τις βαλίτσες φουσκωμένες και πάνω απ΄ όλα με το χαμόγελο στα χείλη…..

Συναντηθήκαμε όλοι στο χώρο του σχολείο, φορτώσαμε τις βαλιτσούλες μας και επιβιβαστήκαμε στο πούλμαν, το οποίο για τρεις συνεχόμενες ημέρες θα γίνει το “σαλόνι” μας! Έτσι απλά ξεκίνησε η τριήμερη εκδρομή μας. Κατά τη διάρκεια της διαδρομής περάσαμε αξέχαστες στιγμές. Το αποκορύφωμα ήταν όταν όλοι τραγουδούσαμε και λέγαμε ανέκδοτα. Το κέφι μας ήταν απερίγραπτο. Με τη βοήθεια μιας ντουντούκας τα συνθήματα και οι ενθουσιώδεις κραυγές των παιδιών ακούγονταν σε όλο το πούλμαν. Ύστερα από δύο στάσεις, (η μία στο Olympus plaza και η άλλη στις Θερμοπύλες) τώρα είμαστε όλοι “κουρασμένοι¨, αλλά περιμένουμε με αγωνία αυτά που θα συμβούν σε λίγες ώρες. Είμαστε ακόμα στο δρόμο προς το Βόλο και σε καμία ωρίτσα θα φτάσουμε στο ξενοδοχείο. Πρώτα όμως θα πάμε για μεσημεριανό.

Είμαστε σίγουροι πως αυτή η εκδρομή θα μας μείνει σε όλους αξέχαστη. Όλα τα παιδιά έχουν αφήσει πίσω την αγχωτική ζωή της Αθήνας και τις ανησυχίες τους για το σχολείο και απολαμβάνουν αυτές τις ώρες χαλάρωσης και διασκέδασης με τους αγαπημένους συμμαθητές τους! Βόλο σου ερχόμαστε!

Ουφ, ύστερα από ένα κουραστικό αλλά τόσο ευχάριστο ταξίδι, επιτέλους είμαστε στο λιμάνι του Βόλου. Μόλις τελειώσαμε το γευστικότατο μεσημεριανό σε μία από τις πολλές ταβερνούλες του Βόλου. Αυτή τη στιγμή είμαστε ελεύθεροι και απολαμβάνουμε τη βολτούλα μας στο λιμάνι κάτω από τον γελαστό ήλιο.
Περιμένουμε με ανυπομονησία να φτάσουμε στο ξενοδοχείο το οποίο απ’ότι μας έχουν πει είναι 5 αστέρων….Μα πάνω απ΄όλα περιμένουμε με αγωνία να μοιραστούμε λίγες ώρες με τους αγαπημένους μας συμμαθητές. Αυτή τη φορά όχι στα θρανία της σχολικής τάξης. Είναι μια ευκαιρία να γνωριστούμε ακόμα καλύτερα και να μάθουμε να ζούμε μακριά από τους γονείς μας.

Λοιπόν το ξενοδοχείο ήταν ένας παράδεισος. Πολυτέλεια με όλη τη σημασία της λέξεως. Την Παρασκευή αφού όλοι βολευτήκαμε στα άνετα δωματιά μας και ξεκουραστήκαμε, ετοιμαστήκαμε για τη βραδυνή μας έξοδο. Επισκεφτήκαμε ένα ρεμπετάδικο όπου γλεντήσαμε στους ελληνικούς λαϊκούς ρυθμούς. Πολλοί δεν το διασκέδασαν τόσο, αφού η ελληνική μουσική δεν είναι του γούστου τους, αλλά οι περισσότεροι έδειξαν τις χορευτικές τους ικανότητες. Οι τραγουδιστές είχαν αξιόλογες φωνές και το ρεπερτόριο τους ήταν ποικίλο. Η πρώτη βραδιά στο Βόλο έφτανε στο τέλος της.
Κατά τις 3 τη νύχτα επιστρέψαμε στο ξενοδοχείο. Οι περισσότεροι κάνανε ένα ντουζάκι καθώς και υδρομασάζ…..και πέσανε για ύπνο αν και αμφιβάλλω γι΄αυτό, αφού οι περισσότεροι κοιμηθήκαμε τα ξημερώματα….

Το πρωί αν και κουρασμένοι από το ξενύχτι ξυπνήσαμε κατά τις 8.30..