Οι συμμαθητές μας – μέλη της περιβαλλοντικής ομάδας του σχολείου, με μια ανοιχτή επιστολή που δημοσιεύθηκε στην τοπική εφημερίδα “ΕΔΕΣΣΑΪΚΗ” αγωνιούν, καταγγέλλουν, προειδοποιούν ….
Μια φωνή διαμαρτυρίας από τους μαθητές της περιβαλλοντικής ομάδας
Γενικά, Το σχολείο μας 15 Φεβρουαρίου 2009Συντάκτης Δημοσιογραφική ομάδα
2 σχόλια προς “Μια φωνή διαμαρτυρίας από τους μαθητές της περιβαλλοντικής ομάδας”
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.
15 Φεβρουαρίου 2009 στις 10:26 μμ
Πολύ καλή η κίνησή σας. Συνεχίστε έτσι και με περισσότερο ζήλο.
Κάποιο μέλος της δημοσιογραφικής ομάδας
18 Φεβρουαρίου 2009 στις 12:12 μμ
Το περιβάλλον είναι θέμα πολιτικών και πολιτών. Πολύ σωστά παιδιά απευθύνεστε και στους δύο. Μετά τη διασπίστωση του προβλήματος, έρχεται ο προβληματισμός για το πως μπορεί ο καθένας μας να συνεισφέρει στην επίλυσή του. Περιμένουμε λοιπόν με ενδιαφέρον τις προτάσεις σας και είμαι σίγουρη ότι οι δικές σας θα είναι πολύ καλύτερες από αυτές που ήδη έχουμε σκεφτεί εμείς οι μεγαλύτεροι που άλλωστε είμαστε υπεύθυνοι για τη σημερινή κατάσταση.
Φιλικά
Κατερίνα Οικονομίδου
Υπ. Π.Ε.