Διαδικασία εισαγωγής των μαθητών/τριών στην Α΄ τάξη Γυμνασίου των Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2026-2027

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες, σας ενημερώνουμε ότι για την εισαγωγή μαθητών/τριών στα Μουσικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2026-2027, οι γονείς/κηδεμόνες των υποψήφιων μαθητών/τριών από τις 4 Μαΐου 2026 (επειδή 2 Μαΐου 2026 είναι Σάββατο) έως τις 2 Ιουνίου 2026 (επειδή 31 Μαΐου 2026 είναι Κυριακή και 1 Ιουνίου Αγίου Πνεύματος) και ώρα 14:00 υποβάλλουν από κοινού με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο αίτηση συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής αποκλειστικά και μόνο στο Μουσικό Σχολείο της περιοχής όπου κατοικεί ο/η υποψήφιος/α. Οι γονείς/κηδεμόνες των υποψήφιων μαθητών/τριών των Μουσικών Σχολείων Αττικής μαζί με την αίτηση στο Μουσικό Σχολείο οφείλουν να αποστείλουν λογαριασμό κοινής ωφέλειας (ύδρευσης ή ρεύματος ή τηλεφώνου) ή άλλο πρόσφορο αποδεικτικό μέσο από το οποίο να αποδεικνύεται ρητώς η διεύθυνση της μονίμου κατοικίας του/της υποψηφίου/ας. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε τη συνημμένη εγκύκλιο.


Λήψη αρχείου


Λήψη αρχείου

ΔΡΑΣΗ ΜΕ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ Ε’ ΚΑΙ ΣΤ’

Τημ Παρασκευή 24/04/2026 οι τάξεις Ε’ και ΣΤ’ παρακολούθησαν το πρόγρραμμα «Μίλα τώρα» του Οργανισμού “Το χαμόγελο του παιδιού”. Πρόκειται για καμπάνια ενημέρωσης της σχολικής κοινότητας για τις δωρεάν υπηρεσίες που παρέχονται μέσω της τηλεφωνικής γραμμής και του Chat 1056, στην οποία μπορούν να απευθύνονται όσα παιδιά έχουν ανάγκη και αναζητούν λύση στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν.

1777016736671 Antigrafh 1777016736655 Antigrafh 1777016736636

ΑΣΦΑΛΗΣ ΕΚΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ

Μια και το καλοκαίρι πλησιάζει και αυξάνεται η ηλιοφάνεια  θα πρέπει να γνωρίζουμε κάποια πράγματα για τον ήλιο, τα οφέλη για την υγεία μας αλλά και τις επιπτώσεις που έχει η μεγάλη έκθεση σε αυτόν.
Στόχος είναι οι μαθητές, με τη βοήθεια και των γονέων τους, να ενημερωθούν για:
• τα οφέλη αλλά και τους κινδύνους του ήλιου
• τη σωστή προστασία του δέρματος
• την ασφαλή συμπεριφορά στην καθημερινότητά τους
Το υλικό προέρχεται από την εκστρατεία «Έξυπνοι στον Ήλιο» του Υπουργείου Υγείας και περιλαμβάνει:
• Παρουσίαση για μαθητές Α’, Β’, Γ’ Δημοτικού («Η κουκουβάγια που αγαπούσε τον ήλιο»)
• Παρουσίαση για μαθητές Δ’, Ε’, ΣΤ’ Δημοτικού («Ο Φήλιος μαθαίνει για τον ήλιο»)
• Συνοδευτικό έντυπο και αφίσα

Οι μαθητές/τριες του Β2 ετοιμάζουν πασχαλινά κουλουράκια

Οι μαθητές /τριες του Β2 μαζί με τη δασκάλα τους κα Αγωριανίτη Βασιλική ετοίμασαν πεντανόστιμα κουλουράκια ενόψει του Πάσχα για να τα προσφέρουν στους οικείους τους.

Συγχαρητήρια στους μαθητές μας και στη δασκάλα τους για αυτήν την πρωτοβουλία τους.

Gemini Generated Image fpoqb9fpoqb9fpoq 1775072586917 1775072586903 1775072586885