ΑΓΙΑΣΜΟΣ-ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Αγαπητά μας παιδιά, αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,

Καλωσορίσατε στο σχολείο μας!
Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά να έχουμε!

Την Πέμπτη 11-09-2025 στις 09:00 θα πραγματοποηθεί η τελετή του  Αγιασμού.

Θα ακολουθήσει ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων από τον Διευθυντή του σχολείου και μετά οι μαθητές θα αποχωρήσουν (περίπου στις 10:00) με ευθύνη των γονέων τους. Στη συνέχεια θα παραμείνουν μόνο οι γονείς των μαθητών/τριών της Α’ τάξης για μία σύντομη γνωριμία-ενημέρωση από το Διευθυντή και τις Δασκάλες τους.

Τα βιβλία των μαθητών/τριών θα έχουν ήδη τοποθετηθεί στα θρανία τους ώστε την Παρασκευή να έχουν την ευκαιρία να τα δουν με τις/τους εκπ/κους τους, να ξεχωρίσουν όσα προβλέπονται να παραμείνουν για χρήση στο τμήμα και να παραλάβουν τα υπόλοιπα.  Επίσης  να έχουν μαζί τους μία κασετίνα, ένα τετράδιο, το παγουρίνο τους και το κολατσιό τους.

Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς θα σας δοθεί,  έντυπο υπεύθυνης δήλωσης αποχώρησης/συνοδείας των μαθητών. Το έντυπο θα μοιραστεί στους μαθητές/τριες και θα επιστραφεί  στους δασκάλους των παιδιών σας το αργότερο μέχρι την Τετάρτη 17-09-2025.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ:ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΩΝ  ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΗΣ  Ε και ΣΤ ΤΑΞΗΣ.ΠΟΥ ΑΠΟΧΩΡΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΔΟ ΜΕΤΑ ΤΗ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ,  ΘΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΕΙΔΙΚΟ ΕΝΤΥΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ https://blogs.sch.gr/3dimspat/entypa/  ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΕΠΙΚΥΡΩΘΕΙ ΣΕ ΚΕΠ ή ΣΤΟ GOV.GR (Η ΣΥΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΧΩΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΟΣ)

Συστήνεται να ελέγχετε καθημερινά την ηλεκτρονική σας αλληλογραφία καθώς και το ιστολόγιο του σχολείου  https://blogs.sch.gr/3dimspat/  για την έγκαιρη ενημέρωσή σας. Όσοι δεν λαμβάνετε mail θα μας ενημερώσετε με την επικαιροποίηση που σας ζητήσαμε ή και με mail.

Όσοι γονείς μαθητών/τριών Α, Δ τάξης δεν έχουν ακόμα προσκομίσει το ΑΔΥΜ [ατομικό δελτίο υγείας μαθητή] να το κάνουν άμεσα διότι δεν θα μπορέσουν να συμμετάσχουν οι εν λόγω μαθητές/τριες στο μάθημα της γυμναστικής.
Οι μαθητές της Α’ τάξης και οι υπόλοιποι των άλλων τάξεων, δεν έχουν δημιουργήσει λογαρισμό στο ΠΣΔ παρακαλούμε να το πράξουν άμεσα στην ιστοσελίδα    https://register.sch.gr/students/help/?artId=24

Επιπρόσθετα σας ενημερώνουμε ότι  η μετακίνηση των μαθητών με λεωφορείο (για όσους τη  δικαιούνται), θα εκτελεστεί κανονικά από την ημέρα του Αγιασμού. Την ημέρα αυτή οι μαθητές θα προσέλθουν με τα λεωφορεία στις 8:00  και θα αποχωρήσουν στις 10:00. Οι μαθητές/τριες θα πρέπει να βρίσκονται στις στάσεις την ίδια ώρα με την περσινή. Το δρομολόγιο που μεταφέρει μαθητές από την Κιάφα είναι άκυρο και προς το παρόν δεν υπάρχει δρομολόγιο.

Το Ολοήμερο Πρόγραμμα του Σχολείου θα λειτουργήσει από την Παρασκευή 12/09/2025 για όλους τους εγγεγραμμένους σε αυτό μαθητές. Οι παραπάνω μαθητές, φέρνουν το φαγητό τους σε ανοξείδωτο σκεύος κατάλληλο για θερμοθάλαμο, το τοποθετούν στο ψυγείο μόλις φθάσουν σχολείο και στη συνέχεια εισάγεται στο θερμοθάλαμο.

Για οποιοδήποτε άλλο θέμα θα ακολουθήσει νεότερη ενημέρωση.

Ευχόμαστε σε όλες τις μαθήτριες και τους μαθητές καλή πρόοδο, υγεία και δύναμη στη νέα σχολική χρονιά που ξεκινά!

Ο Διευθυντής και ο  Σύλλογος Διδασκόντων

” Ας τα ξαναφορέσουμε”

Η Δράση αυτή ανακύκλωσης ρούχων πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη και Πέμπτη,

4-5/ 6/2025, από τους μαθητές της Ε’ τάξης του σχολείου μας.

Το πρόγραμμα αυτό ανακύκλωσης ρούχων αποτελεί μια περιβαλλοντική πρωτοβουλία που στοχεύει:

  • στην ευαισθητοποίηση των μαθητών και της σχολικής κοινότητας σχετικά με τη μείωση των αποβλήτων και την ορθή διαχείριση των υφασμάτινων ειδών.

  • στη μείωση του όγκου των απορριμμάτων που καταλήγουν στους χώρους υγειονομικής ταφής,

  • στην εξοικονόμηση φυσικών πόρων και στην προστασία του περιβάλλοντος.

  • εκπαίδευση των μαθητών στην έννοια της κυκλικής οικονομίας και τους ενθαρρύνει να υιοθετήσουν πράσινες συνήθειες στην καθημερινότητά τους.

Οι μαθητές του Ε’1 και Ε’2 ενημερώθηκαν, για την ανακύκλωση ρούχων από τις εκπαιδευτικούς των τάξεων, έφτιαξαν την αφίσα τους και συγκέντρωσαν μεταχειρισμένα ρούχα και άλλα υφασμάτινα αξεσουάρ που δεν χρειάζονται πλέον. Έπειτα, έκαναν τη διαλογή των ειδών ρουχισμού διακρίνοντας τα σε κατηγορίες. Τέλος, ανακύκλωσαν τα είδη αυτά στον κάδο της εταιρείας ανακύκλωσης ρούχων που βρίσκεται κοντά στο σχολείο.

 

Συλλογή και ταξινόμηση ρούχων Ταξινόμηση ρούχων σε κατηγορίες Προορισμός : Κάδος ανακύκλωσης ρούχων Επί τω έργω

Δράση συλλογής παιχνιδιών

Αγαπητοί γονείς,

Με πολλή χαρά και αγάπη, το σχολείο μας ( στο πλαίσιο των Δράσεων Ενεργού Πολίτη)  διοργανώνει δράση συλλογής παιχνιδιών για τα παιδιά που νοσηλεύονται σε παιδιατρικά νοσοκομεία. Θέλουμε να προσφέρουμε χαρά, ελπίδα και χαμόγελα σε μικρούς μαχητές που το έχουν ανάγκη.

Σας προσκαλούμε να συμμετέχετε σε αυτή τη ζεστή προσπάθεια, προσφέροντας καινούρια ή σχεδόν καινούρια παιχνίδια (σε καλή κατάσταση), τα οποία θα συγκεντρωθούν στον χώρο του σχολείου και θα αποσταλούν σε συνεργαζόμενα νοσοκομεία.

🎁 Τι μπορείτε να προσφέρετε:
– Λούτρινα (καινούρια μόνο για λόγους υγιεινής)
– Παιχνίδια δημιουργικής απασχόλησης
– Μικρά επιτραπέζια
– Βιβλία με παραμύθια ή δραστηριότητες
– Χρωμοσελίδες και μαρκαδόρους (καινούρια)

📅 Η συλλογή θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 11 Ιουνίου, 19:00-19:30, πριν την έναρξη της καλοκαιρινής γιορτής.

📍 Σημείο παράδοσης: αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου

Με την προσφορά μας, δίνουμε ένα μικρό κομμάτι χαράς εκεί που χρειάζεται περισσότερο. Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την υποστήριξή σας!

Με εκτίμηση,
Η Διεύθυνση & Ο Σύλλογος Διδασκόντων
3ο Δημοτικό Σχολείο ΣπάτωνProsklhsh gia syllogh Paichnidion

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2025-2026

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες, οι μαθητές/τριες εγγράφονται στο Ολοήμερο Πρόγραμμα για το σχολικό έτος 2025-26 κατόπιν σχετικής αίτησης-δήλωσης σας, μέχρι τις 05/06/25 σύμφωνα με το   έντυπο που υπάρχει στη σελίδα “Έντυπα για γονείς”.

Στη σχολική μας μονάδα σύμφωνα με αριθ. πρωτ. Φ.7/ΦΜ/98404/Δ1/04-08-2022(4215Β΄) Υπουργική Απόφαση με θέμα: «Ορισμός Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης με νέο, αναβαθμισμένο πρόγραμμα ολοήμερου για το σχολικό έτος 2022-23» εφαρμόζεται νέο, αναβαθμισμένο πρόγραμμα Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου, σύμφωνα με τους όρους και προϋποθέσεις του άρθρου 371 του ν. 4957/2022 (14 Α’).

Για τη συγκρότηση και λειτουργία τμήματος, στο οποίο θα εφαρμοσθεί το αναβαθμισμένο πρόγραμμα ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου απαιτείται εγγραφή τουλάχιστον: δέκα (10) μαθητών ( για το ωράριο 15:50-17:30).

Η αποχώρηση των μαθητών/τριών του Δημοτικού Σχολείου που παρακολουθούν το αναβαθμισμένο πρόγραμμα Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου λαμβάνει χώρα στις 14:55 ή στις 15:50, με το πέρας της δεύτερης διδακτικής ώρας της 2ης ζώνης ή στις 17:30, με τη λήξη του προγράμματος.

Σε περίπτωση υποβολής εκπρόθεσμης αίτησης εγγραφής στο Ολοήμερο Πρόγραμμα των σχολικών μονάδων, μετά τη λήξη του διδακτικού έτους, απαιτείται η γραπτή έγκριση του/της οικείου/ας Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Γίνονται δεκτές οι αιτήσεις των γονέων/κηδεμόνων για φοίτηση των μαθητών/τριών στο Ολοήμερο Πρόγραμμα, χωρίς προϋποθέσεις.

Δύναται να συγκροτείται τμήμα Πρωινής Ζώνης (7:00’- 8:00’), για υποδοχή (7:00’- 7:15’) και ώρα εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων (7:15’- 8:00’), σε σχολεία, όπου διαπιστώνεται σχετική ανάγκη. Στο τμήμα αυτό, δικαίωμα συμμετοχής έχουν μαθητές/τριες, οι οποίοι/ες είναι εγγεγραμμένοι/ες και φοιτούν στο Ολοήμερο Πρόγραμμα. Ο ελάχιστος αριθμός μαθητών/τριών για τη λειτουργία του τμήματος Πρωινής Ζώνης είναι 10 μαθητές/τριες .

Σας κάνουμε ακόμη γνωστό ότι  κανένας μαθητής δεν επιτρέπεται να φοιτήσει στο Ολοήμερο σχολείο ορισμένες μόνο ώρες ή και ημέρες της εβδομάδας.

Η φοίτηση των μαθητών/τριών του Ολοήμερου Προγράμματος και της Πρωινής Ζώνης διακόπτεται , α) όταν ο/η μαθητής/τρια συμπληρώσει 15 συνεχόμενες απουσίες, οι οποίες δε δικαιολογούνται από ιατρική γνωμάτευση, β) όταν ο γονέας/ κηδεμόνας του ζητήσει τη διακοπή της φοίτησης με γραπτή αίτησή του και γ) όταν ο γονέας/ κηδεμόνας δεν επικαιροποιήσει την εγγραφή του/της μαθητή/τριας κατά το β΄ 15/νθήμερο του Νοεμβρίου και το α΄ 15/νθήμερο του Φεβρουαρίου.

Από τη Διεύθυνση του Σχολείου