ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΤΟΣ 2026-2027

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
σας ενημερώνουμε ότι, σύμφωνα με  σχετική εγκύκλιο του Υπουργείου Παιδείας,  ξεκινάει η διαδικασία εγγραφής των μαθητών/τριών της Στ τάξης του Σχολείου μας, στην Α’ τάξη του Γυμνασίου.
Στο πλαίσιο αυτό σας καλούμε να συμπληρώσετε την συνημμένη υπεύθυνη δήλωση μόνιμης κατοικίας.

Αν υπάρχουν μαθητές που έχουν εκδηλώσει την επιθυμία να εγγραφούν σε ιδιωτικά γυμνάσια ή προτίθενται
να δώσουν εξετάσεις για Πρότυπα – Πειραματικά – Μουσικά – Καλλιτεχνικά κλπ. σχολεία, ή για τους μαθητές/τριες που έχουν αδέλφια τα οποία θα φοιτούν και την επόμενη σχολική χρονιά σε Γυμνάσιο της περιοχής μας εκτός της χωροταξικής κατανομής, παρακαλείσθε να το σημειώσετε στην υπεύθυνη δήλωση.
Στις περιπτώσεις μαθητών με αδέλφό/ή  σε γυμνάσιο οφείλουν να προσκομίσουν οι κηδεμόνες των μαθητών  πιστοποιητικό φοίτησης του αδελφού από το γυμνάσιο.

Προθεσμία μέχρι την Τετάρτη 26/11/2025.

Ευχαριστούμε για τη συνεργασία!


Λήψη αρχείου

 

ΔΡΑΣΗ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ

Την Πέμπτη 13/11/2025 οι τάξεις Δ’ και Ε’ διδάχηκαν τεχνικές και στοιχεία της καλαθοσφαίρισης από τον προπονητή της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης κ. Γιαννόπουλο Ιωάννη.

Οι μαθητές μας έμαθαν  διάφορα στοιχεία του Μπάσκετ ενώ έπαιξαν και χάρηκαν το άθλημα.1763062793332

1763062793399

1763062793348

1000025790
1763062793305

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες,
Αγαπητοί μαθητές,
Το σχολείο μας θα ήθελε να σας ενημερώσει και ταυτόχρονα να ευαισθητοποιήσει σχετικά με ένα ζήτημα που αφορά τη χρήση κινητών τηλεφώνων και εφαρμογών επικοινωνίας.
Πρόσφατα πληροφορηθήκαμε περιστατικό ειρωνείας και διαδικτυακής διακίνησης φωτογραφίας μαθητή από συνομηλίκους, μέσω εφαρμογών κοινωνικής δικτύωσης και ομαδικών συνομιλιών. Αν και το περιστατικό συνέβη εκτός σχολικού χώρου, είχε ως αποτέλεσμα να δημιουργηθούν εντάσεις μεταξύ μαθητών και να υπάρξουν έντονες αντιπαραθέσεις οι οποίες –ευτυχώς– δεν κορυφώθηκαν σε πράξεις βίας.
Θεωρούμε σημαντικό να τονίσουμε ορισμένα σημεία που αφορούν την προεφηβεία, την ανάγκη ένταξης σε ομάδες και τους κινδύνους του διαδικτύου.

1. Η προεφηβεία και κυρίως η εφηβεία είναι περίοδος αναζήτησης ταυτότητας και αποδοχής.
Τα παιδιά επιθυμούν να ανήκουν σε μια ομάδα και συχνά επηρεάζονται έντονα από τους συνομηλίκους τους. Αυτό μπορεί να τα οδηγήσει σε συμπεριφορές μίμησης ή σε πράξεις που δεν αντιλαμβάνονται πλήρως τις συνέπειές τους.

2. Η χρήση κινητών και social media απαιτεί ωριμότητα.
Φωτογραφίες, βίντεο και προσωπικά δεδομένα που κοινοποιούνται στο διαδίκτυο μπορούν εύκολα να διακινηθούν χωρίς έλεγχο.
Ακόμη και όταν ένα παιδί ανεβάζει κάτι «για αστείο», η αναδημοσίευση ή διακίνηση από άλλους μπορεί να προκαλέσει ντροπή, άγχος ή κοινωνικό αποκλεισμό.

3. Το διαδικτυακό πείραγμα μπορεί να μετατραπεί σε ψυχολογική επιβάρυνση.
Ακόμη και μια «πλάκα» μπορεί να βιωθεί ως ντροπιαστικό γεγονός, δημιουργώντας έντονη συναισθηματική φόρτιση και ανάγκη απόσυρσης ή άμυνας.

4. Χρειάζεται κοινή προσπάθεια σχολείου–γονέων.
Στόχος μας δεν είναι να κατηγορήσουμε κανένα παιδί, αλλά να προστατέψουμε όλα τα παιδιά, να καλλιεργήσουμε σεβασμό, ενσυναίσθηση και ασφαλή χρήση της τεχνολογίας.
Τι ζητάμε από τους γονείς
Να συζητήσουν με τα παιδιά τους για τους κινδύνους της διαδικτυακής έκθεσης.
Να υπενθυμίσουν ότι η κοροϊδία –δια ζώσης ή διαδικτυακή– έχει πραγματικές επιπτώσεις.
Να επιβλέπουν τη χρήση κινητών και τη συμμετοχή σε ομαδικές συνομιλίες.
Να ενισχύσουν την ενσυναίσθηση και τη σκέψη πριν από κάθε δημοσίευση ή διακίνηση περιεχομένου.

Τι ζητάμε από τους μαθητές
Να σέβεστε ο ένας τον άλλον και να σκέφτεστε πώς νιώθει ο συμμαθητής σας όταν μια φωτογραφία γίνεται αντικείμενο πειραγμάτων.
Να μην διακινείτε υλικό που μπορεί να φέρει άλλον σε δύσκολη θέση.
Να ζητάτε βοήθεια από τους δασκάλους και τη σχολική νοσηλεύτρια όταν κάτι σας ανησυχεί.
Να αποφεύγετε παρορμητικές αντιδράσεις και συμπεριφορές βίας.

Στόχος μας
Ένα σχολικό περιβάλλον όπου τα παιδιά νιώθουν ασφαλή, αποδεκτά και προστατευμένα, τόσο εντός όσο και εκτός σχολείου.
Η εφηβεία είναι μια ευαίσθητη περίοδος και χρειάζεται να τη γεφυρώσουμε με διάλογο, καθοδήγηση και αλληλοσεβασμό.
Σας ευχαριστούμε θερμά για τη συνεργασία.

Το σχολείο μας παραμένει στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε περαιτέρω ενημέρωση ή υποστήριξη.

 

Ασφαλή Χρήση Κινητού & Καλή Συμπεριφορά

 “Σκέφτομαι πριν πατήσω!”

Μερικές φορές, κάτι που φαίνεται «πλάκα» online μπορεί να στεναχωρήσει έναν φίλο, να δημιουργήσει παρεξηγήσεις ή ένταση. Όλοι μπορούμε να μάθουμε και να βελτιωθούμε.

Πώς βοηθώ τον  ΕΑΥΤΟ μου

  • Σταματάω 10 δευτερόλεπτα πριν αντιδράσω.
  • Δεν μπαίνω σε «online καβγάδες».
  • Δεν χρειάζεται να απαντώ σε όλα.
  • Μιλάω σε έναν μεγάλο όταν κάτι με αγχώνει.

Πώς βοηθώ τους  ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ  μου

  • Δεν προωθώ φωτογραφίες χωρίς άδεια.
  • Δεν κάνω like σε κάτι που κοροϊδεύει άλλον.
  • Αν δω κάτι άσχημο, λέω “Δεν είναι σωστό”.
  • Γίνομαι ο φίλος που θα ήθελα να έχω.

Κανόνας 3 βημάτων: Σταματώ – Σκέφτομαι – Δρω

1 Σταματώ.: Σταματάω.

  1. Σκέφτομαι: Θα το ήθελα για μένα; Μπορεί να πληγώσει;
  2. Δρω : Επιλέγω αυτό που δεν βλάπτει.

Μικρή  δέσμευση

□ Σκέφτομαι πριν πατήσω “αποστολή”.

□ Δεν κοροϊδεύω φωτογραφίες ή λάθη άλλων.

□ Ζητάω βοήθεια όταν κάτι με πιέζει.

Θυμήσου

Δεν είμαστε τέλειοι. Είμαστε όμως εξαιρετικοί στο να μαθαίνουμε και να γινόμαστε καλύτεροι.

 

Από τη Διεύθυνση του σχολείου

ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΟΥ ΑΥΤΙΣΜΟΥ

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες
Στο πλαίσιο της ολιστικής φροντίδας των μαθητών μας και της συνεργασίας σχολείου – οικογένειας, θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε τη σημασία της ισορροπημένης διατροφής και ειδικότερα του περιορισμού των επεξεργασμένων τροφίμων και της ζάχαρης, ιδιαίτερα στα παιδιά που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού.
Η διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στη σωματική και ψυχική ευεξία όλων των παιδιών, ωστόσο σε παιδιά με αυτισμό οι διατροφικές επιλογές επηρεάζουν συχνά και τη συμπεριφορά, τη συγκέντρωση και τη ρύθμιση της ενέργειας.
Ερευνητικά δεδομένα δείχνουν ότι:
Η φυσική, μη επεξεργασμένη διατροφή (φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής άλεσης, πρωτεΐνη υψηλής αξίας) συμβάλλει στη σταθερότητα του σακχάρου στο αίμα και στη βελτίωση της διάθεσης.
Η υπερβολική ζάχαρη και τα επεξεργασμένα τρόφιμα (π.χ. γλυκά, αναψυκτικά, συσκευασμένα σνακ) μπορούν να επηρεάσουν αρνητικά τη συγκέντρωση και τη ρύθμιση της συμπεριφοράς.
Η επαρκής ενυδάτωση και η σωστή ρουτίνα γευμάτων ενισχύουν τη σταθερότητα και το αίσθημα ασφάλειας στα παιδιά.
Σας προτείνουμε, σε συνεργασία με τους δασκάλους και τη σχολική νοσηλεύτρια, να στηρίξουμε από κοινού μια πιο υγιεινή καθημερινότητα, αποφεύγοντας τα υπερβολικά γλυκά και τα βιομηχανικά προϊόντα, και ενθαρρύνοντας τα παιδιά να φέρνουν στο σχολείο πιο φυσικά και θρεπτικά σνακ.
Η προσπάθεια αυτή δεν έχει χαρακτήρα περιορισμού, αλλά στόχο τη βέλτιστη σωματική και ψυχική υγεία των παιδιών μας.
Με εκτίμηση,
Η Σχολική Νοσηλεύτρια
Φωτεινή Πουλάκου
3ο Δημοτικό Σχολείο Σπάτων

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΠΡΩΙΝΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

Αγαπητοί γονείς/κηδεμόνες
Θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε τη μεγάλη σημασία που έχει το πρωινό γεύμα για την υγεία, τη συγκέντρωση και τη διάθεση των παιδιών μας.
Κάθε πρωί, μετά από πολλές ώρες χωρίς φαγητό, ο οργανισμός χρειάζεται ενέργεια για να ξεκινήσει τη μέρα. Όταν ένα παιδί φεύγει νηστικό από το σπίτι, ο εγκέφαλος και το σώμα δεν έχουν το απαραίτητο «καύσιμο» για να ανταποκριθούν σωστά στη μάθηση και στη σωματική δραστηριότητα.
Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι στο σχολικό ιατρείο προσέρχονται συχνά μαθητές που νιώθουν αδυναμία, ζάλη ή πείνα, καθώς δεν έχουν φάει πρωινό και δυσκολεύονται να αντέξουν μέχρι το πρώτο διάλειμμα.
Παράλληλα, παρατηρούνται περιστατικά παιδιών με κοιλιακό άλγος, λόγω κατανάλωσης επεξεργασμένων τροφών και σνακ με υψηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη και λιπαρά.
Ένα ισορροπημένο πρωινό βοηθά σημαντικά γιατί:
Μερικές απλές, υγιεινές επιλογές για το πρωινό των παιδιών:
Γάλα ή γιαούρτι με δημητριακά ολικής άλεσης.
Ψωμί ή φρυγανιά με τυρί, μέλι ή ταχίνι.
Ένα φρέσκο φρούτο ή φυσικός χυμός χωρίς ζάχαρη.
Η φροντίδα για ένα καλό και θρεπτικό πρωινό είναι μια μικρή καθημερινή συνήθεια που κάνει μεγάλη διαφορά στη σχολική επίδοση και στην υγεία των παιδιών μας.
Σας ευχαριστούμε θερμά για τη συνεργασία και τη στήριξή σας στην προαγωγή της υγείας των μαθητών μας.
Με εκτίμηση,
Η Σχολική Νοσηλεύτρια
Φωτεινή Πουλάκου
3ο Δημοτικό Σχολείο Σπάτων