Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και συγκίνηση τιμήθηκε και φέτος η εθνική επέτειος της 25ης Μαρτίου από το 3ο Δημοτικό Σχολείο Κλήματος Σκοπέλου, με τη συμμετοχή μαθητών, εκπαιδευτικών και της τοπικής κοινωνίας.
Ο εορτασμός ξεκίνησε με τη δοξολογία στον Ιερό Ναό, όπου εκφωνήθηκε ο πανηγυρικός λόγος της ημέρας από την εκπαιδευτικό του σχολείου Ελίνα Διαμάντη, αναδεικνύοντας τη σημασία του Αγώνα του 1821 και τα διαχρονικά μηνύματα της ελευθερίας και της ενότητας. Ακολούθησε επιμνημόσυνη δέηση, απαγγελία ποιήματος από τους μαθητές και κατάθεση στεφάνου, σε κλίμα σεβασμού και εθνικής υπερηφάνειας.
Στη συνέχεια, οι μαθητές του σχολείου συμμετείχαν στην καθιερωμένη παρέλαση μαζί με το Νηπιαγωγείο και τον Πολιτιστικό & Εξωραϊστικό Σύλλογο Κλήματος «Η Ενότητα», αποσπώντας το θερμό χειροκρότημα των παρευρισκομένων.
Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσαν οι παραδοσιακές φορεσιές των παιδιών, οι οποίες με τα ζωηρά τους χρώματα, την αυθεντικότητα και τη φροντίδα στη λεπτομέρεια ανέδειξαν την πλούσια πολιτιστική μας κληρονομιά. Τα παιδιά, με καμάρι και χαμόγελο, έδωσαν ξεχωριστό τόνο στην ημέρα, μεταφέροντας εικόνες μιας άλλης εποχής και κρατώντας ζωντανή την παράδοση.
Ο εορτασμός ολοκληρώθηκε με εκδηλώσεις παραδοσιακών χορών, όπου οι μαθητές παρουσίασαν χορούς από διάφορα μέρη της Ελλάδας, γεμίζοντας τον χώρο με ρυθμό, ζωντάνια και ενθουσιασμό.
Θερμά συγχαρητήρια αξίζουν σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες για την άψογη παρουσία τους, καθώς και στους συντελεστές της εκδήλωσης για την εξαιρετική διοργάνωση που τίμησε με τον καλύτερο τρόπο τη διπλή αυτή γιορτή του Ελληνισμού.




