Με αφορμή την αυριανή Παγκόσμια Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού, το σχολείο μας υλοποίησε δράσεις ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης με τη συμμετοχή όλων των μαθητών.
- Οι μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης συμμετείχαν σε διαδικτυακή επιμόρφωση μέσω της επίσημης πλατφόρμας του Υπουργείου Παιδείας, στο πλαίσιο του προγράμματος «Stop Bullying», όπου ενημερώθηκαν για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού, τις μορφές του και τους τρόπους πρόληψης και αντιμετώπισής του.
- Παράλληλα, όλοι οι μαθητές του σχολείου εξέφρασαν τα μηνύματά τους μέσα από τη δημιουργία κολάζ, ζωγραφιών και φυλλαδίων (flyers), προωθώντας την αξία του σεβασμού, της φιλίας και της αποδοχής της διαφορετικότητας.
- Ιδιαίτερα δημιουργική στιγμή αποτέλεσε η συγγραφή ευρηματικών ποιημάτων από τους μαθητές, τα οποία στη συνέχεια μελοποιήθηκαν με τη βοήθεια προγράμματος τεχνητής νοημοσύνης. Με αυτόν τον τρόπο, τα μηνύματα κατά του εκφοβισμού «ζωντάνεψαν» μέσα από τη μουσική, συνδυάζοντας τη δημιουργικότητα με τη σύγχρονη τεχνολογία.
- Μέσα από αυτές τις δράσεις, στείλαμε όλοι μαζί ένα ηχηρό μήνυμα:
Όχι στη βία – Ναι στη φιλία και στο σεβασμό!



