Γ΄ΤΑΞΗ-ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΚΡΥΜΜΕΝΟΥ ΘΗΣΑΥΡΟΥ

 

Υπάρχει κανείς που δεν του αρέσει η περιπέτεια…;!

Στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος για πρώτη φορά μιλήσαμε για χάρτες, απεικονίσεις και σύμβολα… Πώς αλλιώς θα μπορούσαμε να τα κατανοήσουμε καλύτερα; Μέσα από το παιχνίδι φυσικά! Γιατί το παιχνίδι μας είναι ένα σχολείο και μάλιστα ιδιαίτερα αγαπητό…!

Στα ίχνη του κρυμμένου θησαυρού λοιπόν! Να πώς στήσαμε το παιχνίδι μας:

Στις ομάδες μας, δημιουργήσαμε το χάρτη του σχολείου μας.  Έπειτα, ορίσαμε ένα σημείο εκκίνησης και τέσσερα σημεία- σταθμούς στα οποία θα κρύβαμε τα τέσσερα κομματάκια χαρτί που όταν τα «συναρμολογούσες» σου έδιναν το σημείο που ήταν κρυμμένος ο θησαυρός μας. Στο πίσω μέρος κάθε χάρτη γράψαμε τις οδηγίες για τους τέσσερις σταθμούς. Τέλος, ο επικεφαλής κάθε ομάδας, με τη βοήθεια της κυρίας, έκρυψε στα τέσσερα σημεία- σταθμούς τα χαρτάκια… Κι όλα αυτά… κρυφά από τις άλλες ομάδες…!

Ανταλλάξαμε χάρτες και το παιχνίδι ξεκίνησε! Στα ίχνη του κρυμμένου θησαυρού…!

Παιχνίδι και μάθηση: Ένα ζευγάρι ταιριαστό!

Δεν έχει σημασία αν νικήσαμε ή χάσαμε…! Το απολαύσαμε!

τα Τριτάκια

Αφήστε μια απάντηση