Γ΄ ΤΑΞΗ

ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΦΥΛΛΑ

Στην Αισθητική Αγωγή αξιοποιήσαμε φύλλα δέντρων από τους κήπους μας και δημιουργήσαμε συνθέσεις που απδικονίζουν διάφορα ζώα ή αντικείμενα. Δείτε πώς!

IMG_1562 IMG_1563 IMG_1564 IMG_1565 IMG_1566 IMG_1567 IMG_1568 IMG_1569 IMG_1571 IMG_1572 IMG_1573 IMG_1574

ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΕΣ ΠΕΤΡΕΣ

Στην Γ΄τάξη μαζί με τις χριστουγεννιάτικες κατασκευές μας διακοσμήσαμε πέτρες που μαζέψαμε από τις κοντινές παραλίες. Τις ζωγραφίσαμε με τέμπερες ή με λεπτό μαρκαδοράκι που είναι κατάλληλο για την πέτρα, περάσαμε με βερνίκι πέτρας για να γυαλίσουν και…θαυμάστε το αποτέλεσμα!

IMG_1764 IMG_1765 IMG_1766 IMG_1767 IMG_1769 IMG_1770 IMG_1768

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥ ΚΡΥΜΜΕΝΟΥ ΘΗΣΑΥΡΟΥ

Υπάρχει κανείς που δεν του αρέσει η περιπέτεια…;!

Στο μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος για πρώτη φορά μιλήσαμε για χάρτες, απεικονίσεις και σύμβολα… Πώς αλλιώς θα μπορούσαμε να τα κατανοήσουμε καλύτερα; Μέσα από το παιχνίδι φυσικά! Γιατί το παιχνίδι μας είναι ένα σχολείο και μάλιστα ιδιαίτερα αγαπητό…!

Στα ίχνη του κρυμμένου θησαυρού λοιπόν! Να πώς στήσαμε το παιχνίδι μας:

Στις ομάδες μας, δημιουργήσαμε το χάρτη του σχολείου μας.  Έπειτα, ορίσαμε ένα σημείο εκκίνησης και τέσσερα σημεία- σταθμούς στα οποία θα κρύβαμε τα τέσσερα κομματάκια χαρτί που όταν τα «συναρμολογούσες» σου έδιναν το σημείο που ήταν κρυμμένος ο θησαυρός μας. Στο πίσω μέρος κάθε χάρτη γράψαμε τις οδηγίες για τους τέσσερις σταθμούς. Τέλος, ο επικεφαλής κάθε ομάδας, με τη βοήθεια της κυρίας, έκρυψε στα τέσσερα σημεία- σταθμούς τα χαρτάκια… Κι όλα αυτά… κρυφά από τις άλλες ομάδες…!

Ανταλλάξαμε χάρτες και το παιχνίδι ξεκίνησε! Στα ίχνη του κρυμμένου θησαυρού…!

Παιχνίδι και μάθηση: Ένα ζευγάρι ταιριαστό!

Δεν έχει σημασία αν νικήσαμε ή χάσαμε…! Το απολαύσαμε!

ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ!

Να πώς μπορεί η μάθηση να γίνει  παιχνίδι!

Αφιερωμένο στα απίθανα τριτάκια

που για πρώτη φορά συναντιούνται με τα κλάσματα…!

Καλή διασκέδαση!

Καλή επιτυχία!!!

                                          

«ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΤΟ ΛΕΝΕ…!»

Το βιβλίο μας της Γλώσας μας έδωσε την ιδέα κι εμείς δημιουργήσαμε…! Στις ομάδες μας, ζωντανέψαμε τα «άχρηστα» υλικά, τους δώσαμε φωνή και κίνηση, παίξαμε μ’ αυτά, εργαστήκαμε, συνεργαστήκαμε και φτιάξαμε τα δικά μας θετρικά! Βρήκαμε το θέμα, τους ήρωες, τους διαλόγους, τα σκηνικά! Και αφού κάναμε τις προβούλες μας, τα παρουσιάσαμε στις υπόλοιπες ομάδες!

Κι όλα με θέμα την ανακύκλωση! Του χαρτιού, του γυαλιού, του αλουμινίου… Ήταν τόσα αυτά που είπαμε και καταλήξαμε!

Ανακύκλωση τώρα!

Ζήτω η ανακύκλωση!

Τραγουδήσαμε για την ανακύκλωση!

Πέτα κι εσύ, πετώ κι εγώ

στο καλαθάκι το μικρό,

πέτα κι εσύ πετώ κι εγώ

κάνουμε όλοι μας καλό!

ΔΗΜΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ  ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ!

Ακούμε συχνά πως το σύγχρονο σχολείο «σκοτώνει» τη δημιουργικότητα των παιδιών.Αυτό μπορεί ως ένα βαθμό να είναι αλήθεια, μια και οι τυποποιημένες σχολικές δραστηριότητες καθηλώνουν τα παιδιά σε μια ανιαρή ρουτίνα.  Ωστόσο, ένα από τα ζητούμενα του σύγχρονου σχολείου είναι η καλλιέργεια και η ανάπτυξη της δημιουργικότητας και της φαντασίας τους.

Πώς όμως θα ενεργοποιήσουμε αυτήν την κρυμμένη ή καταπιεσμένη δύναμη των παιδιών και θα την κάνουμε να εκδηλωθεί; Με κατάλληλες δραστηριότητες μπορούμε να παροτρύνουμε και να ενθαρρύνουμε τα παιδιά να εκφράσουν τις ιδέες τους δίνοντάς μας ασυνήθιστες προτάσεις πάνω σε κάποιο θέμα, ή βρίσκοντας ασυνήθιστες λύσεις σε ένα πρόβλημα, ή ακόμη παρουσιάζοντας πρωτότυπους τρόπους χρήσης και θέασης διαφόρων αντικειμένων. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν τέτοιες στρατηγικές σε όλα τα μαθήματα που διδάσκουν στους μαθητές και τις μαθήτριές τους. Ένα από αυτά είναι και το μάθημα της Αισθητικής Αγωγής. Δείτε πώς, με ερεθίσματα διάφορα αντικείμενα καθημερινής χρήσης, τα παιδιά της Γ΄ τάξης δημιούργησαν πρωτότυπες συνθέσεις. Συνδετήρες, τανάλιες, ψαλίδια, γόμες, μολύβια, μήλα, πέτρες, κέρματα, καπάκια και ό,τι άλλο μπορείτε να φανταστείτε έγιναν έμπνευση για δημιουργία. Τα αποτελέσματα εκπλήσσουν ευχάριστα!

 

Αφήστε μια απάντηση